×
آخرین اخبار

کلگه فاقد خودپرداز است، کدام مسئول را پاسخگو بدانیم؟

  • کد نوشته: 3235
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۳
  • 3709 بازدید
  • یکی از این تکنولوژی های نه چندان جدید و حتی در حال منسوخ شدن در سطح کره زمین دستگاه خودپرداز است. دستگاهی که می‌توان به وسیله ی آن تراکنش‌های بانکی را انجام داده یا پول نقد خود را از این دستگاه دریافت کرد

    کلگه فاقد خودپرداز است، کدام مسئول را پاسخگو بدانیم؟

    به قلم امیر حیدری

    دیدگاه نیوز / تا آنجایی که یادم می‌آید چند سال پیش بود که سال ۲۰۰۰ با دبدبه و کبکبه و سر و صدا فرا رسید و وارد قرن ۲۱ میلادی شدیم. قرنی که می‌گویند سرعت تکنولوژی از سرعت افزایش جمعیت کره زمین هم سریع‌تر است، به طوری که هنوز به گجت ها و فناوری های یکی دو ماه پیش عادت نکرده ایم و هضم این اختراعات جدید برایمان سخت است که می‌بینی تکنولوژی های سطح بالاتر و پیشرفته تری به بازار راه یافته است.
    یکی از این تکنولوژی های نه چندان جدید و حتی در حال منسوخ شدن در سطح کره زمین دستگاه خودپرداز است. دستگاهی که می‌توان به وسیله ی آن تراکنش‌های بانکی را انجام داده یا پول نقد خود را از این دستگاه دریافت کرد. حال نبود دستگاه خودپرداز در منطقه ی کلگه ی شهرستان مسجدسلیمان به یکی از معضلات ساکنین این منطقه تبدیل شده است.
    منطقه ی کلگه از کلگه پایین تا کلگه بالا و از این طرف کلگه ۲۲ بهمن تا کلگه ولیعصر (عج) منطقه تقریباً بزرگ و از محله های قدیمی شهر مسجدسلیمان است. به طوری که تپه ی کلگه زرین از آثار باستانی بسیار قدیم شهر مسجدسلیمان است، محله ی کاروانسرا در روزگاران قدیم محل تردد کاروان های زیادی بوده و بیمارستان قدیم شیر خورشید که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ۲۲ بهمن تغییر نام داده از بهترین بیمارستان های زمان خود در تمامی ایران است، حال بماند که بیمارستان شرکت نفت، اولین بیمارستان مدرن خاورمیانه که رضا شاه در آن بستری و عمل جراحی نموده نیز با اینکه هنوز عملیاتی است جزو یکی از مواردی است که جا دارد آنرا جزو جاذبه های گردشگری مسجدسلیمان به حساب آورد.
    حال سوال است مردمانی که در محله کلگه ۲۲ بهمن سکونت دارند جهت دریافت پول از خودپرداز چرا مجبور به مسافرت درون شهری به مرکز شهر بوده و یا اینکه به خودپرداز بانک ملی در محله ی کاروانسرا مراجعه کنند که بعضاً دیده شده مشکلاتی برای این خودپرداز به وجود آمده یا دارای وجه نقد نیست.
    حال سوال اینجاست مسئولانی که بیمارستان ۲۲ بهمن را به منطقه ی نمره ۲ انتقال دادند، جدا از تاثیرات بدی که انتقال این بیمارستان بر روی معیشت مردم به جهت تعطیلی کسب و‌ کارهای ریز و درشت در این منطقه داشته باعث ایجاد بی تفاوتی برخی مسئولین در خدمت رسانی و ارائه خدمات کافی به مردم این منطقه شده است.
    به طور مثال می توان به قطعی کابل تلفن منازل در این محله و عدم توجه کافی اداره مخابرات جهت تعمیر خطوط، جاری شدن فاضلاب های شهری در کنار بیمارستان قدیم و ایجاد مشکلات بهداشتی برای ساکنین محل، حفاری های کم و بیش بیهوده و خاکی ماندن حفاری های بدون آسفالت، عدم توجه به پاکیزگی سطح خیابان‌ها به گونه ای که می‌توان انواع جانوران اهلی و وحشی را در میان انبوه زباله ها و علوفه ی خشک شده ی کنار خیابان‌ها مشاهده کرد.
    در پایان سوالی که مطرح می‌شود این است که بابت نبود حداقل دو سه دستگاه خودپرداز در این منطقه کدام مسئول پاسخگوست تا بتوان پیگیری‌های لازم در این‌ مورد به عهده گرفت؟
    همچنین در پایان می‌توان به این نکته اشاره کرد که منطقه ی نمره هشت تا آخر خیابان منطقه ی بی‌بیان نیز دستگاه خودپردازی مشاهده نشده و سوال دیگری که برای ما پیش آمده است، چرایی وجود تبعیض در ارائه ی خدمات به مردمان این سمت شهرستان مسجدسلیمان بوده و هست.
    چشم انتظار تحولات بانکی در این سمت و سوی شهر از سوی مسئولان مسجدسلیمانی هستیم.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *