×
آخرین اخبار

کلنگ زنی دو پروژه بزرگ عمرانی در مسجدسلیمان با حضور مدیران استانی و شهری

  • کد نوشته: 199166
  • ۱۴۰۳-۰۶-۰۸
  • 81 بازدید
  • با حضور دکتر خانچی، معاونت عمرانی استانداری خوزستان و دکتر جباری نماینده مجلس شورای اسلامی، کلنگ دو پروژه بزرگ عمرانی در مسجدسلیمان به زمین زده شد.

    کلنگ زنی دو پروژه بزرگ عمرانی در مسجدسلیمان با حضور مدیران استانی و شهری

    به گزارش دیدگاه نیوز، این پروژه‌ها شامل احداث پل “مالکریم” و توسعه “تپه رانشی دو راهی بی‌بیان” است که توسط شهرداری مسجدسلیمان و با همت اعضای شورای شهر آغاز شده‌اند.

    محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، در این مراسم اظهار داشت: پروژه پل مالکریم با اعتبار تأمین شده از محل عوارض آلایندگی در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه به کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور شهروندان کمک شایانی خواهد کرد.

    علی قنبری، رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نیز توضیح داد: پروژه پل مالکریم قبلاً تعریف و طراحی شده بود، اما به دلیل مشکلات اجرایی قرارداد پیمانکار قبلی لغو شد و اکنون با انتخاب پیمانکار جدید، این پروژه آماده اجرا است.

    دکتر خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان، با اشاره به اهمیت این پروژه‌ها افزود: محله مالکریم از مناطق قدیمی مسجدسلیمان است و این پروژه‌ها به کاهش بار ترافیکی و بهبود دسترسی کمک خواهند کرد.

    ابراهیم سرخمرد عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نیز، در خصوص پروژه تپه رانشی دو راهی بی‌بیان اظهار داشت: این پروژه با اعتبار کل ۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا است و انتظار می‌رود در مدت ۶ ماه بخش‌های حیاتی آن به اتمام برسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *