×
آخرین اخبار

کلاهبرداری میلیاردی از مردم ، با خرید و فروش چک نامعتبر /۲ نفر با ۳۵ فقره کلاهبرداری دستگیر شدند

  • کد نوشته: 134298
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۴
  • 76 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان  آذربایجان شرقی از دستگیری۲ نفر با ۳۵ فقره کلاهبرداری در شهرستان ملکان خبر داد.

    کلاهبرداری میلیاردی از مردم ، با خرید و فروش چک نامعتبر /۲ نفر با ۳۵ فقره کلاهبرداری دستگیر شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار “علی محمدی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهرها و استان های مختلف کشور خصوصا در شهرستان ملکان با شیوه و شگرد خرید و فروش چک های بانکی در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان ملکان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مال باختگان و اشرافیت اطلاعاتی و پلیسی، ۲ کلاهبردار حرفه ای را از طریق مهندسی اجتماعی شناسایی کردند.
    فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس در عملیاتی پیچیده و منسجم، کلاهبرداران شناسایی شده را که ۲ زن بودند پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضاء باند در استان های دیگر ادامه دارد.
    سردار”محمدی” خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و انتقال و فروش چک های نامعتبر صیادی اشخاص  به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
    فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعضای باند مزبور در تحقیقات پلیس به بیش از ۳۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *