×
آخرین اخبار

کشف ۱۷۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و خراسان جنوبی

  • کد نوشته: 123676
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۹
  • 153 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبرداد .

    کشف ۱۷۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و خراسان جنوبی

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سردار “یحیی الهی” در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خراسان جنوبی در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

    وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه  خودروی پژو پارس و ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور می باشند.

    فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس خراسان جنوبی برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

    این مقام انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خراسان جنوبی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در محورهای مواصلاتی موفق شدند ۲ خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنان ۱۷۸ کیلو تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود،کشف شد.

    سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این رابطه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *