×
آخرین اخبار

چگونه سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان بدون حکم گرفتن استعفا کرد؟

  • کد نوشته: 35386
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • 381 بازدید
  • سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با به اشتراک گذاشتن یک وضعیت در پیام رسان واتساپ به نوعی از سمت خود کناره گیری کرد.
    چگونه سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان بدون حکم گرفتن استعفا کرد؟

    سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با به اشتراک گذاشتن یک وضعیت در پیام رسان واتساپ به نوعی از سمت غیر رسمی خود کناره گیری کرد.
    پس از بیانیه مهران نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در تاریخ پنجم شهریور ماه مبنی بر کناره گیری از سمت مدیرعاملی باشگاه طبق بخشنامه وزارت نفت، یک روز بعد نیز باشگاه نفت مسجدسلیمان، هدایت یزدی را به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب کرد تا بتوانند کارهای مربوط به انتخاب سرمربی و دیگر امورات باشگاه را پیش ببرند.
    به گزارش دیدگاه نیوز، اما روز گذشته یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ هدایت یزدی از طریق به اشتراک گذاشتن یک وضعیت در پیام رسان واتساپ حاوی این متن “به پایان آمد این دفتر اما!!!!! حکایت ها همچنان باقیست (آرزوی موفقیت برای شیران زاگرس در لیگ بیستم)” به نوعی اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری کرده است.
    طبق گفته های یک منبع آگاه مهران نصیریان دوست استعفای کتبی خود را به اعضا هیئت مدیره تحویل نداده و حکمی نیز از سوی هیئت مدیره تحویل هدایت یزدی داده نشده بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *