×
آخرین اخبار

پنج حادثه رانندگی در استان آذربایجان شرقی/ ۲۳ نفر مصدوم شدند

  • کد نوشته: 148655
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۰
  • 123 بازدید
  • سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع ۵ حادثه رانندگی امروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ مصدوم شدند.

    پنج حادثه رانندگی در استان آذربایجان شرقی/ ۲۳ نفر مصدوم شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز  وحید شادی نیا در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز ضمن بیان اینکه کارشناسان اورژانس استان امروز جمعه چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی کردند، ابراز داشت: درمجموع این حوادث چهار مورد واژگونی بوده و یک مورد برخورد است.

    حادثه اول وقوع واژگونی در یک کیلومتری وایقان به سمت سه راهی آینالو در خداآفرین ، این حادثه ۶ مصدوم دو زن ۲۵ و ۳۰ و دختربچه ۵،۱۳ و ۳ ساله و پسر ۱۰ ساله و مصدومان با دو آمبولانس به بیمارستان امام خمینی کلیبر منتقل شد.

    حادثه دوم ، واژگونی پرشیا در شهر مرند روبروی پارک دانشجو چهار نفر دو زن ۱۷ و ۲۳ ساله و دو مرد ۲۲ و ۲۱ ساله مصدوم شده که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال داده شدند.
    حادثه سوم ، واژگونی سمند در محور گویجه بل اهر به تبریز نیز چهار مصدوم یک مرد ۳۶ ساله و یک زن ۳۰ ساله و نیز دو پسر بچه ۳ و ۵ ساله بودند.
    حادثه چهارم ، واژگونی پژو ۲۰۶ صندوق دار در جاده مرند به جلفا نیز ۶ نفر مصدوم گزارش شده است.
    حادثه پنجم ، برخورد کامیون با مزدا در میدان آذربایجان با ۳ مصدوم

    شادی نیا در پایان بیان داشت؛ برای پیشگیری از وقوع این حوادث تلخ تنها راهکار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است/منبع دیدگاه نیوز

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *