×
آخرین اخبار

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت کردند؟!

  • کد نوشته: 129537
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۵
  • 121 بازدید
  • امام جمعه ورزقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم خصوصا یاد شهید استاد مطهری به عنوان معلم نمونه بیان داشت: جامعه فرهنگیان و دانش آموزی همواره در دفاع از این انقلاب پیشگام بودند بطوریکه قریب به ۵ هزار شهید از جامعه معلمان و ۳۶ هزار شهید دانش آموزی گواه آن است.

    چرا مدعیان حقوق بشر سکوت کردند؟!

    فرق همسر شهید شهرکی با مهسا امینی در چه بود؟!

    چرا مدعیان حقوق بشر سکوت کردند؟!

    نکند کشته شدن زنان با حیا آزاد ولی کشته شدن

    زنان ضعیف الاعتقاد محکوم است؟!

    حمایت حقوق بشر از زن های ضعیف الاعتقاد چرا و به چه دلیل؟!

    کجایند مدعیان حقوق بشر که بیایید از حق جوان شهید داغی دفاع کنید؟!

    گرفتن هویت ایرانی اسلامی هدف اصلی دشمن است

    به گزارش دیدگاه نیوز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد در خطبه های نماز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار معلمان پرداخت و خاطرنشان کرد: معلمان عزیز، فرزندان ملت را همانگونه که برای فرزند خود آرزو دارند،((خوشبخت، سربلند، عاقل، باسواد و برخوردار از رفتار احترام‌برانگیز)) بار بیاورند که این مهم، علاوه بر درس دادن، با رفتار و کردار معلمان تحقق خواهد یافت.

    امام جمعه ورزقان به نقش مهم معلم در شکل‏گیری شخصیت دانش‏آموزان اشاره کرد و بیان داشت: یک معلم آگاه می تواند با روش خاص در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان اقدام کند و بعنوان الگوی آنان مطرح باشد.

    حاج شیخ مهدی پورمحمد به یکی دیگر از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی “زنده کردن احساس هویت ایرانی  اسلامی” پرداخت و آن را وظیفه ی اساسی معلمان عنوان کرد و افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر فرزندان ما را به خیابان ها کشاندند و با آتش زدن پرچم که نشانه هویت یک ملت است و نیز با آتش زدن پرچم های حسینی و مساجد که هویت اسلامی به شمار می رود می خواستند این هویت را از ما بگیرند چرا که این هویت ایرانی و اسلامی است که دشمن را تا به امروز ناکام گذاشته است لذا باید از نوجوانان و جوانان باهوش کشور مراقبت شود و این وظیفه مهم و اساسی معلمان عزیز می باشد.

    خطیب جمعه ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های مهم اجتماعی در چند روز اخیر در کشور اشاره داشت و افزود: ترور شهید آیت الله سلیمانی ، شهید شهرکی و همسرش و نیز شهید الداغی ، شهدای سرافرازی بود که متاسفانه در چند روز اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شدند و فضای کشور را معطر به عطر شهادت کرده است.

    حاج آقا پورمحمد ادامه داد: آیت الله سلیمانی از جمله شخصیت های بزرگ معنوی بود که خود را فدای اسلام کرد.

    امام جمعه ورزقان همچنین با اشاره به اقدام ناجوانمردانه دشمنان در به شهادت رساندن شهید شهرکی و همسر گرانقدرش ، افزود: این دو شهید  برای آرامش و امنیت مردم جان خودشان را فدا کردند لذا جا دارد از نیروهای مسلح انتظامی،سپاه،ارتش که آرزوها و خواب های دشمن را تعبیر نشدنی کردند تقدیر و تشکر کنم.

    وی با اشاره به شهادت شهید غیرت، حمید رضا الداغی بیان کرد: شهید الداغی نماد شجاعت، غیرت و شهامت است و وجود چنین جوانانی نشان از زنده بودن ارزش‌های اسلامی در جامعه دارد.

    حاج آقا پورمحمد به سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این اقدام نیز اشاره کرد و افزود: مدعیان حقوق بشر، آن هایی که هفت ماه شعار زن ، زندگی ، آزادی می دادند کجایند؟! جوانی که بخاطر نجات دو دختر جوان که می خواستند به زور مورد تجاوز قرار بگیرند دفاع کرده و با ضربات چاقو به شهادت رسیده بیایید از حق جوان شهید داغی دفاع کنید.

    وی ادامه داد: این جوان در راه زن ، زندگی و آزادی جانش را فدا کرد نکند مدعیان حقوق بشر منظورشان از زن ، زندگی و آزادی مورد تجاوز قرار گرفتن دختران و زنان هستند؟! مدعیان حقوق بشر وقتی یک زن با حجاب و با حیا را می کشند سکوت اختیار کرده ولی زمانی که یک زن ضعیف الاعتقاد کشته می شود هیاهو به راه انداخته و در پی آشفته سازی کشور می باشند.

    امام جمعه ورزقان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با حضور خود در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان سلیمانی،شهرکی و الداغی قدر این عزیزان را پاس داشتند، تصریح کرد: دشمنان دین و انقلاب این حضور منسجم و ناگسستنی مردم را می بینند و این اقدامات جنایتکارانه آنان ره به جایی نمی‌برد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *