×
آخرین اخبار

پیوستن باشگاه ملوان انزلی و سپیدرود رشت به پویش اهدای خون فوتبالی ها

  • کد نوشته: 65222
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۸
  • 506 بازدید
  • تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون ضمن پیوستن به پویش اهدای خون فوتبالی ها پیراهن یادبود دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران را امضا کردند‌.
    پیوستن باشگاه ملوان انزلی و سپیدرود رشت به پویش اهدای خون فوتبالی ها

    به گزارش دیدگاه نیوز ،کادرفنی، مربیان و بازیکنان تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت با امضای پیراهن یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان از بازیکنان سابق تیم ملی و حامیان اهدای خون که بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کردند، یاد دو چهره محبوب و مردمی فوتبال ایران را زنده نگه داشته و حمایت خود را از اهدای خون اعلام و به پویش اهدای خون فوتبالی ها پیوستند.

    سازمان انتقال خون ایران در تلاش است تا در قالب پویش اهدای خون فوتبالی ها ضمن جلب مشارکت خانواده فوتبال ایران همچون فوتبالیست ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش مردمی به کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران، یاد و نام مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند چهره های فقید فوتبال ایران را زنده نگه دارد.
    علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت و مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در جمع امضاکنندگان حضور داشتند و بر این نکته تاکید کردند که امید است جامعه بزرگ فوتبال در سراسر کشور با استقبال از این کار زیبا و خیرخواهانه صحنه هایی ناب از انسانیت و مهرورزی را رقم بزنند تا لبخند و دعای خیر بیماران نجات یافته با اهدای خون، آرام بخش روح دو جوان سفر کرده فوتبال ایران باشد. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *