×
آخرین اخبار

استاندار لرسشتان در گفت و گو با سرپرست خبر روز عنوان کرد:
پیدا و پنهان ساختمان جدید استانداری/ پروژه ساختمان جدید استانداری از ابتدا دقیق نبود

  • کد نوشته: 33014
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • 559 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: من معتقد هستم این پروژه از ابتدا دقیق اجرا نشده و همین باعث شده با وجود گذشت چندین سال از آغاز عملیات اجرایی همچنان نیمه کاره باشد.
    پیدا و پنهان ساختمان جدید استانداری/ پروژه ساختمان جدید استانداری از ابتدا دقیق نبود

    سید موسی خادمی به ساختمان اداری استانداری نیز اشاره و اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ساختمان فعلی استانداری با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی فروخته شد، همان زمان به سازمان مدیریت اعلام می‌شود که ساختمان جدید را از محل فروش اموال میسازیم بدون اینکه پولی از دولت بگیریم.

    وی ادامه داد: زمانی که مسوولیت من در استان شروع شد ۳۵ میلیارد تومان هزینه و حدود ۵ میلیارد تومان نیز به پیمانکار بدهکار بودیم و هیچ پولی هم در میان نبود، در واقع عملیات اجرای پروژه متوقف شده بود.

    استاندار لرستان با بیان اینکه آن زمان پیمانکار ۶۰ میلیارد تومان اعتبار را برای اتمام پروژه می خواست، افزود: قرار بود ساختمان فرمانداری و یک ساختمان مسکونی برای اتمام پروژه فروخته شود که با برآورد ما حدود ۱۵ میلیارد تومان می‌شد بنابراین از فروش ساختمان فرمانداری منصرف شدیم.

    خادمی گفت: بنابراین تلاش کردیم در قانون پروژه را ببینیم تا پولی برای تکمیل پروژه تامین شود، اما به دلیل اینکه از روش های غیر مستقیم استفاده کردیم تاکنون راه به جایی نبرده‌ایم.

    وی بیان کرد: اشتباه این بود که در ردیف اعتباری اسم دستگاه اجرایی پروژه میراث فرهنگی عنوان شده بود و نه استانداری ، همین موضوع هم سبب شده کار با مشکل مواجه شود.

    استاندار لرستان افزود: در حال حاضر سه طبقه ساختمان آماده است اما آسانسور و برخی تجهیزات گران قیمت تاکنون نصب شده و طبق برآوردها حدود ۷۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل پروژه نیاز است.

    خادمی خاطر نشان کرد: من معتقد هستم این پروژه از ابتدا دقیق اجرا نشده و همین باعث شده با وجود گذشت چندین سال از آغاز عملیات اجرایی همچنان نیمه کاره باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *