×
آخرین اخبار

پیام تبریک مهدی علی نژاد پس از کسب سهمیه المپیکی شناگر ایرانی

  • کد نوشته: 64629
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۴
  • 397 بازدید
  • پیام تبریک مهدی علی نژاد پس از کسب سهمیه المپیکی شناگر ایرانی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه شناگر ایران برای بازی های المپیک توکیو را تبریک گفت.
    پیام تبریک مهدی علی نژاد پس از کسب سهمیه المپیکی شناگر ایرانی

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ مهدی علی نژاد با انتشار پیامی کسب سهمیه «مهرشاد افقری» شناگر ایرانی برای حضور در بازی های المپیک توکیو را به جامعه ورزش و اهالی رشته مفرح شنا تبریک گفت .

    متن پیام به شرح زیر است :
    بسم الله الرحمن الرحیم
    خداوند را شاکریم که نتایج تلاش جوانان پرافتخار ایران اسلامی و مجموعه ورزش کشور در فرآیند کسب سهمیه ها ، همچنان با موفقیت همراه است و حتی در رشته شنا هم که آخرین بار برای المپیک ۲۰۰۸ سهمیه ورودی بدست آورده بودیم ، بار دیگر این اتفاق رخ داد و رشته شنا هم به کاروان ورزشی کشورمان افزوده شد .
    این سهمیه با ارزش را به «مهرشاد افقری» عزیز
    شناگر خوب کشورمان که مراحل رشد و پیشرفت را از رده های سنی پایه و در قالب آکادمی ها سپری کرده است، مربیان این ورزشکار ، مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و جامعه ورزش کشور صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم روند موفقیت های او همچنان استمرار یابد و برای این ورزش که در قالب آموزه های دینی ما هم قرار دارد ، بدرخشد .

    اکنون در آستانه رویداد عظیم المپیک برای تک تک ورزشکارانی که تاکنون سهمیه ورودی بدست آورده اند ، آرزوی سلامتی و درخشش دارم و ان شالله این روزهای منتهی به این رویداد مهم هم با خوبی و موفقیت برای این عزیزان سپری شود . / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *