×
آخرین اخبار

پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

  • کد نوشته: 14438
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۰
  • 157 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، متن پیام دکتر آرش قنبری به شرح ذیل است : سالگرد میلاد فرخنده و پربرکت پیامبر رحمت، عزت و کرامت، خاتم‌الانبیاء حضرت محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله وامام جعفر صادق (ع)را به عموم مسلمانان جهان و شهروندان محترم شهر مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، […]

    پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

    به گزارش دیدگاه نیوز، متن پیام دکتر آرش قنبری به شرح ذیل است :

    سالگرد میلاد فرخنده و پربرکت پیامبر رحمت، عزت و کرامت، خاتم‌الانبیاء حضرت محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله وامام جعفر صادق (ع)را به عموم مسلمانان جهان و شهروندان محترم شهر مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

    محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهی، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهی و پیام آور صلح، دوستی و برادری می‌باشد.

    ربیع، ماه برکت و فزونی و زیبایی است و تجلی انوار الهی در این ماه پرخیر و برکت، ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأنی است که با انوار رخسار و جمال منورش جهان تاریک را روشنایی دیگر بخشید.

    امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره­مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش در شهرداری مسجدسلیمان توفیق داشته باشیم.

    آرش قنبری
    شهردار مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *