×
آخرین اخبار

پیام تبریک رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی به مناسبت اول شهریور و گرامیداشت روز پزشک

  • کد نوشته: 70003
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۱
  • 635 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ،  دکتر فرزاد رحمانی رئیس اورژانس در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی و اساتید، اعضای هیات علمی و پزشکان شاغل در مرکز اورژانس استان تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: هو الشافی یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ، طبیب برجسته ونامدار ایرانی؛ شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی […]

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  دکتر فرزاد رحمانی رئیس اورژانس در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی و اساتید، اعضای هیات علمی و پزشکان شاغل در مرکز
    اورژانس استان تبریک گفت.
    متن پیام به این شرح است:

    هو الشافی

    یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ، طبیب برجسته ونامدار ایرانی؛ شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است، تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

    تاریخ طبابت در ایران مملو از افتخاراتی است که می توان با نگاه به گذشته از آنان به ‌عنوان ثروتی تاریخی و با ارزش یاد کرد. “روز پزشک” یادآور‌‌ همان اصالت بزرگان طب و یادمانه‌ای برای هم‌ذات‌پنداری و اشتیاق به واکاوی “حکمت” گذشتگان است.

    گلستان پزشکی ایران آکنده از چنین انسان‌هایی است؛ در این بوستان گل‌های فراوانی روییده و می‌روید؛ گل‌هایی که عطرشان، انسانیت را جانی دوباره می‌دهد.

    به راستی که پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
    اینجانب فرا رسیدن اول شهریورماه، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان مدافع سلامت فعال در ویزیت و درمان بیماری کرونا تبریک عرض می نمایم. امیدوارم پزشکان عزیز در سایه ایزد منان همواره سالم و سربلند باشند و در همه حال هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمام انسان هاست، سرلوحه تلاش ایثارگرانه و بی وقفه خویش قرار دهند.

    اجرکم عندالله

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل