×
آخرین اخبار

پیام تبریک خبرنگار بمناسبت ۲۶ شهریور  “روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی”

  • کد نوشته: 155753
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۵
  • 128 بازدید
  • ناصر غلامی هوجقان خبرنگار و سرپرست خبر روز در استان آذربایجان شرقی با پیامی فرا رسیدن ” روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی” را گرامی داشت..

    پیام تبریک خبرنگار بمناسبت ۲۶ شهریور  “روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی”

    به گزارش دیدگاه نیوز،  متن پیام گرامیداشت “روز ملی اورژانس” بدین شرح می باشد

    ” بسمه تعالی “

    وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
    و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است (سوره مائده آیه ۳۲)

    همواره در شرایط دشوار حیاتی، حوادث، سوانح و بلاهای طبیعی این فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵ هستند که با بهره‌مندی از اخلاص، دانش و تعهد به یاری دردمندان شتافته و با آگاهی از به خطر از افتادن جان خود، در سریع‌ترین زمان ممکن در خط مقدم دفاع از سلامت پاسخگوی مدد خواهی آحاد جامعه بوده‌اند.
    فرا رسیدن ۲۶ شهریور، روز فوریتهای پزشکی، سالروز پاسداشت سپید پوشان سخت کوش و از خود گذشته ای  است که در خط مقدم حوزه سلامت خدمات حیاتی و ارزنده ای را به جامعه ارائه می دهند. .
    ارزش لباس مقدس  اورژانس با  تک تک ثانیه­ های نجات انسان ها گره خورده است. آنگاه که در بحرانی ­ترین شرایط مرگ و زندگی، انسانی را در می­ یابید، این مردان روزهای سخت هستند که با احیاهای قلبی و ریوی،مغزی حیات را به انسانهای روبه مرگ هدیه می دهند.
    جانفشانی مدافعان سلامت در بحران “کرونا” بر کسی پوشیده نیست، سپد پوشان مدافع سلامت دوشادوش سایر عزیزان در عرصه بهداشت و درمان با تلاش بی حد، خالصانه و بدون توقع، شب و روز در سرما و گرما، زندگی ارزشمندشان را وقف سلامت مردم کرده اند. اورژانس آذربایجان شرقی که در دوران بحرانی مبارزه با ویروس کرونا، جزء اولین کسانی بودند که به دل خطر زدند و بر بالین مصدومان و آسیب دیدگان حاضر شدند.

    سختی‌های فراوان و در سخت‌ترین شرایط اقلیمی “زلزله،آتشسوزی،سیل،انتقال مادران باردار و…” چه در آسمان “اورژانس هوایی” و چه در زمین حتی دریا و سد ها از خدمت به مردم غافل نمی‌شوند

    پرسنل اورژانس آذربایجان شرقی با خدمت شایسته  با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودشان احساس نموده و زندگی دوباره را به آنها ارمغان آورده اند.

    اینجانب ضمن تبریک روز ملی اورژانس و فوریتهای پزشکی  با استعانت از خداوند متعال وبهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریّت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم و همچنین نجات جان مردم غیور استان، سرآمد باشید.
    دعای خیر نجات یافتگان و خانواده های آنها همواره بدرقه راه تمامی پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس آذربایجان شرقی باشد از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، کامیابی و موفقیت روز افزون مسئلت دارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *