×
آخرین اخبار

پویا ارزانی، رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مسجدسلیمان شد

  • کد نوشته: 17485
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۲
  • 1349 بازدید
  • آیین معارفه رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مسجدسلیمان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان روز شنبه ۹۸/۰۶/۰۹ در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد‌.
    پویا ارزانی، رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مسجدسلیمان شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، در مراسمی با حضور امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش شهرستان مسجدسلیمان و جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان ، پویا ارزانی به عنوان رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مسجدسلیمان معرفی و حکم انتصاب وی اعطا شد.

    پویا ارزانی در این مراسم به ارائه برنامه ها و مشکلات هیئت و نیز درخواست خود از رییس اداره ورزش و جوانان پرداخت و گفت: تمرکز این هیئت روی بخش استعدادیابی است. وی با بیان اینکه ورزش دوچرخه‌ سواری از رشته های پر هزینه‌ است و به همین دلیل استقبال از این رشته کم رنگ تر است بیان کرد: تلاش می کنیم از ورزشکاران حاضر در این رشته بیشتر حمایت کنیم تا در تامین امکانات مورد نیازشان مشکلی نداشته باشند.
    ارزانی به برگزاری لیگ دوچرخه سواری در خوزستان در امسال اشاره کرد و گفت: خوزستان یکی از چهار استان برتر کشور است که از پیست بین المللی برخوردار بوده همچنین با توجه به زیرساخت‌ های مناسب که در این استان وجود دارد برگزاری لیگ دوچرخه سواری کار سختی نیست. لذا دوچرخه سواران مسجدسلیمانی را جهت شرکت در لیگ استان حمایت کرده و در تامین امکانات مورد نیاز این عزیزان دریغ نمی کنیم. 
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *