×
آخرین اخبار

پنج هتل معروف شیراز را بشناسید

  • کد نوشته: 69431
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۴
  • 640 بازدید
  • شیراز مهد علم و ادب و پایخت فرهنگی کشور است. این شهر زیبایی‌های بی‌شماری دارد که افراد زیادی را به سمت خود می‌‌کشانند. مکان‌های باشکوهی ازجمله آرامگاه کوروش، تخت جمشید، ارگ کریم‌خان، حمام وکیل و… در این شهر واقع شده‌اند. این مکان‌ها جز مهم‌ترین آثار تاریخی کشور محسوب می‌شوند. ما در ادامه هتل زندیه شیراز […]

    پنج هتل معروف شیراز را بشناسید

    شیراز مهد علم و ادب و پایخت فرهنگی کشور است. این شهر زیبایی‌های بی‌شماری دارد که افراد زیادی را به سمت خود می‌‌کشانند. مکان‌های باشکوهی ازجمله آرامگاه کوروش، تخت جمشید، ارگ کریم‌خان، حمام وکیل و… در این شهر واقع شده‌اند. این مکان‌ها جز مهم‌ترین آثار تاریخی کشور محسوب می‌شوند. ما در ادامه هتل زندیه شیراز و چهار مورد دیگر از هتل‌های این شهر را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید تور شیراز را با هتل مناسب رزرو کنید.

    هتل هما

    این هتل لوکس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ساخته شده در شیراز است که سال ۱۳۵۱ افتتاح شد. به‌منظور بهبود خدمات قابل ارائه به مهمانان، تغییرات و بهسازی‌هایی روی ساختمان هتل هما انجام دادند تا مهمانان، تجربه‌ای عالی از اقامت در این هتل کسب کنند. این هتل پنج ستاره نزدیکی پارک آزادی و منطقه‌ای سرسبز ساخته شده که آرامشی فوق‌العاده‌ای دارد. مجموعه اقامتی هما در هشت طبقه شامل ۲۳۲ واحد اقامتی ساخته شده که در هرکدام از آن‌ها امکانات متعددی به‌چشم می‌خورد. مطمئن باشید هنگام سفر به شیراز از اقامت در این هتل زیبا پشیمان نخواهید شد.

    در ساختمان هتل هما امکاناتی از قبیل کتابخانه، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، فضای سبز، آرایشگاه، مرکز خرید، زمین تنیس، صرافی، استخر، سالن ماساژ، رستوران، پارکینگ و… قرار گرفته است. در هرکدام از واحدهای این هتل امکانات و خدماتی مانند اینترنت رایگان، صبحانه، آیاژور، چای‌ساز، بالکن، کمد، مبل، آویز لباس، مینی‌بار، تلویزیون و… وجود دارد. این هتل در خیابان مشکین فام واقع شده و تقریبا به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز نزدیک است.

    هتل بزرگ شیراز

    این هتل یکی از بهترین هتل‌های لوکس شیراز است که میان هتل‌های ایران، بزرگ‌ترین رستوران گردان را دارد. این هتل مجلل ابتدای ورودی شهر و نزدیک دروازه قرآن واقع شده است. هتل بزرگ ساختمانی ۱۳ طبقه شامل ۱۵۸ واحد اقامتی دارد که در هرکدام از اتاق‌ها امکاناتی فوق‌العاده برای استفاده مهمانان قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شیراز محسوب می‌شود که آن را به هتلی مناسب برای اقامت گردشگران تور شیراز لحظه آخری تبدیل می‌کند.

    در اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند دراور، تلویزیون، مبل، آویز لباس، تلفن، اینترنت، چای‌ساز، آباژور و… وجود دارد. برای دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر، لابی مجلل، اتاق بازی کودکان، فضای سبز، رستوران گردان، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، مجموعه ورزشی، خودپرداز و… اشاره کرد.

    این هتل در ورودی شیراز و نزدیک دروازه قرآن واقع شده است. هتل بزرگ فاصله کمی با ارگ کریم‌خان، آرامگاه خواجوی کرمانی، مسجد وکیل، حرم شاه‌پراغ و دیگر مکان‌های مهم دارد. 

    هتل چمران

    این هتل لوکس جز بلندترین ساختمان‌های مهد علم و ادب ایران به‌شمار می‌رود و در یکی از بهترین مناطق این شهر ساخته شده است. از پنجره و بالکن برخی از واحدهای هتل چمران، قصرالدشت را خواهید دید. این مکان یکی از زیباترین بخش‌های شیراز محسوب می‌شود. این هتل توریستی ابتدای سال ۱۳۸۹ با ۳۰ طبقه و ۲۵۰ اتاق ساخته شد.

    ازجمله امکانات موجود در هرکدام از اتاق‌های این هتل می‌توان به تلفن، مبل، چای‌ساز، حمام (دوش یا وان)، کمد، روم سرویس و… اشاره کرد. در ساختمان هتل چمران امکاناتی از قبیل سالن ماساژ، آتلیه، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، سفره‌خانه سنتی و… وجود دارد. در این هتل یک رستوران سنتی با ظرفیت ۲۰۰ قرار گرفته که در آن انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی سرو می‌شود. 

    این هتل در بلوار چمران واقع شده است و به‌دلیل واقع شدن در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا فاصله زیادی با جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد. 

    هتل زندیه 

    زندیه یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های شیراز است. این هتل لوکس، سال ۱۳۹۴ با معماری خاص در محله زندیه افتتاح شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، فاصله کم آن با اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز است؛ شما با کمی پیاده‌روی می‌توانید به برخی از آن‌ها برسید. این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از مهمانان است.

    آباژور، مبل، یخچال، مینی‌بار، چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت رایگان، آویز لباس، کمد، لوازم بهداشتی، سشوار و… امکاناتی هستند که در هرکدام از واحدهای هتل زندیه شیراز وجود دارند. ازجمله فضاها و امکانات این هتل می‌توان به نمازخانه، لابی، فروشگاه، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، سالن ورزشی و… اشاره کرد.

    این هتل مجلل در خیابان هجرت واقع شده است و می‌توانید با کمی پیاده‌روی به ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک و.. بروید.

    هتل پرسپولیس

    هتل پرسپولیس در مرکزی‌ترین نقطه شهر واقع‌ شده است. این هتل پنج ستاره هفت طبقه مشتمل‌بر ۱۰۴۷ واحد اقامتی لوکس دارد که گردشگران می‌توانند در آن اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشند. 

    برای امکانات این هتل می‌توان روم سرویس، آویز لباس، چای‌ساز، میز تحریر، آب رایگان، کمد، تلویزیون، مبل و دراور را نام برد. بخش‌هایی از ساختمان هتل پرسپولیس به لابی، نمازخانه، مرکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات، کافی‌نت، سالن بیلیارد و… اختصاص داده شده و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این هتل حدفاصل چهارراه حافظ به میدان قائم واقع شده است و فاصله کمی با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد. 

    امیدواریم توانسته باشیم بهترین اقامتگاه را به شما معرفی کرده باشیم تا بتوانید با خیالی آسوده تور شیراز را رزرو کنید. خوشحال می‌شویم نظراتتان را درباره هتل زندیه شیراز و دیگر هتل‌های این شهر با ما به‌اشتراک بگذارید. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پنج هتل معروف شیراز را بشناسید”

    1. نظرپور قندعلی گفت:

      شیراز زیباترین شهرایران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *