×
آخرین اخبار

پلیس وظیفه شناس کیف دستی حاوی سکه های طلا را به دست صاحبش رساند

  • کد نوشته: 146950
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۰
  • 154 بازدید
  • جانشین انتظامی شهرستان میانه از صحت عمل ماموران وظیفه شناس پاسگاه طوق در تحویل کیف حاوی ۱۳عدد انواع سکه بهار آزادی به ارزش ۴ میلیارد ریال به صاحبش خبر داد.

    پلیس وظیفه شناس کیف دستی حاوی سکه های طلا را به دست صاحبش رساند

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در آزادراه پیامبر اعظم (ص) بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه طوق برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

    وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ساینا با گاردریل که دو نفر از سرنشین‌های خودرو به دلیل شدت جراحات وارد به مراکز درمانی انتقال شده اند و خودرو بلاصاحب در محل حادثه رها شده بود.

    این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: ماموران انتظامی قبل از انتقال خودرو حادثه دیده به پارکینگ، آن را مورد بازرسی قرار داده که یک کیف حاوی ۱۳ عدد انواع سکه طلا را در داخل خودرو کشف کردند.

    انتظامی شهرستان میانه در ادامه گفت: این ماموران وظیفه شناس در اقدامی خداپسندانه و در کمال صحت عمل، با همکاری و تلاش فرمانده پاسگاه انتظامی مالک کیف را شناسایی و با تنظیم صورتجلسه سکه‌ها را به صاحبش تحویل دادند.

    سرهنگ رفیعی در پایان با بیان اینکه صداقت و امانت داری در مسائل مادی و معنوی و ترویج این فرهنگ در آحاد جامعه امری است ضروری است، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خود کنترلی، ارتقا صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خدا پسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، بنحو مقتضی از صحت عمل و امانتداری همکاران گشت انتظامی تجلیل و قدردانی شد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *