×
آخرین اخبار

گفتگو
پلمپ یک مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز در شهرستان عنبرآباد

  • کد نوشته: 59057
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • 394 بازدید
  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.
    پلمپ یک مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز در شهرستان عنبرآباد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با میزان از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: براساس گزارش‌های مردمی و با انجام تحقیقات پلیسی توسط ضابطین دادگستری، این کمپ غیر مجاز در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد شناسایی و پلمب شد.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: مسئولان این مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز بدون هیچ گونه تخصصی و با شیوه‌های غیرعلمی و غیرانسانی اقدام به ترک دادن معتادان می‌کردند که در راستای حفظ حقوق شهروندان، دادستانی به این موضوع ورود کرده است و برای این افراد متخلف طبق قانون پرونده قضایی تشکیل شده است که در حال رسیدگی است.
    وی، ضمن اعلام آمادگی دستگاه قضایی در جهت حمایت از راه اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد با مجوز قانونی، اظهار کرد: این مساله با جان افراد ارتباط دارد و هر گونه فعالیتی در این زمینه باید در کانال‌های قانونی و با اخذ مجوز‌های لازم و توسط افراد متخصص و آموزش دیده صورت گیرد.

    سلیمانی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: سایر افراد نیز شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد قرار گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *