×
آخرین اخبار

پزشکیان ادامه هیچکس نیست / دولت جدید می‌تواند مشکل فیلترینگ را حل کند

  • کد نوشته: 194456
  • ۱۴۰۳-۰۴-۲۲
  • 49 بازدید
  • یک حقوقدان و فعال اصلاح‌طلب گفت: وعده‌هایی که پزشکیان داده اگر صد در صد در حیطه اختیاراتش نباشد اما بعنوان رئیس‌جمهور تعیین‌کننده‌ترین فرد در آن حوزه‌ها است.

    محمود صادقی در گفتگو با خبرفوری افزود: در حوزه سیاست خارجه، رئیس‌جمهور ریاست شورای عالی امنیت ملی را بر عهده دارد و انتخاب کننده وزیر امور خارجه است و همین می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های او در حوزه سیاست خارجه تعیین‌کننده باشد.

    وی یادآور شد: از یاد نبرید که پزشکیان گفت هیچ کشوری در قفس نمی‌تواند رشد کند و به روابط خارجی با سایر کشورها بسیار تاکید کرد.

    به گفته وی، در حوزه فضای مجازی، رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی است؛ از طرفی با وجود کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ با نقش‌آفرینی قوه قضائیه و چند تن از وزرا و علامت مثبت محسنی‌اژه‌ای به نظرم بتوانند با همکاری هم مشکل فیلترینگ را حل کنند.

    او خاطرنشان کرد: تصویر مثبتی از تعامل دولت و مجلس دارم چرا که پزشکیان خود نماینده مجلس و از رأی‌دهندگان به قالیباف در ریاست مجلس بوده است و از طرفی رأی نیروهای مستقل در انتخابات ریاست جمهوری هم پزشکیان بوده و انتظار می‌رود مجلس با پزشکیان همکاری داشته باشد. 

    این استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به رویکردهای پزشکیان افرادی که در کابینه‌اش انتخاب خواهند شد متشکل از متخصصین، زنان، جوانان و اقوام مختلف خواهند بود.

    او تاکید کرد: رویکردهای پزشکیان اصلاح‌طلبانه بوده و انتظار می‌رود کابینه‌اش نیز رویکرد اصلاح‌طلبانه داشته باشد. پزشکیان ادامه هیچکس نیست و دولت اول پزشکیان را تشکیل می‌دهد.

    محمود صادقی اظهارداشت: کاندیداها پس از گذشت ۳ سال، برای پنهان کردن ناکامی‌های خودشان همچنان مسائل را به دولت روحانی نسبت می‌دهند‌ لذا گفتن اینکه دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است سخنان تخریبی و تبلیغاتی بود.

    او بیان کرد: دولت روحانی به نوبه خودش نقاط ضعف و قوتی داشت و نسبت دادن دولت او به پزشکیان برای اینکه از این طریق دست برتر داشته باشند، نتیجه عکس داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *