×
آخرین اخبار

پریسا رحمتی: انتخاب باشگاه سپاهان درست ترین تصمیم برای موفقیت من بود

  • کد نوشته: 119453
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۲
  • 230 بازدید
  • پریسا رحمتی بازیکن والیبال بانوان سپاهان که در اولین سال حضور سپاهان در رشته والیبال بانوان توانست در کنار دیگر بازیکنان این تیم مهره تاثیر گذار باشد

    پریسا رحمتی: انتخاب باشگاه سپاهان درست ترین تصمیم برای موفقیت من بود

    به گزارش دیدگاه نیوز، در کسب قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود سپاهان در سوپر لیگ والیبال بانوان کشور ؛ پریسا رحمتی که جزوه بازیکنان بومی محسوب میشود اصالتا لر و ساکن اصفهان می باشد؛ وی متولد ۱۳۷۹ در رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی در حاضر دانشگاه تحصیل میکند.

    رحمتی به عنوان بازیکن شاخص و پر استعداد در تمام اردوهای ملی تا ۱۸نفر حضور داشته و همچنین در اردوهای جوانان و نوجوانان و تمید حضور داشته است که بعد از کنسل شدن دوره امیداز اعزام به اردو و مسابقات تیم ملی امید باز ماند.
    پریسا رحمتی همچنین سابقه حضور در تیم های افلاک-نانسی تهران-شهرداری قزوین-لک دانه-جوانان زرتشتی یزد-ریف اصفهان و در سال ۱۴۰۱ حضور در تیم والیبال بانوان باشگاه سپاهان اصفهان رانیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

    مصاحبه اختصاصی امیرعلی شفیعه خبرنگار دیدگاه نیوز، با پریسا رحمتی بازیکن والیبال سپاهان:

    چطور وارد رشته والیبال شدید؟

    از طریق معلم ورزش با والیبال اشنا شدم که بعد از کشف استعدادم در این رشته معرفی شدم به یکی از اساتید مربی والیبال معرفی شدم که کتر از یک ماه اعزام شدم به مسابقات کشوری که با نظر کادر فنی بنده را نیز در همان دوره به عنوان کاپیتان نقش آفرینی کردم که خوب خداراشکر از همان جان بخاطر قدرت بدنی بالا و استعدادم استارت پیشرفتم در این رشته خیلی زود شروع شدم برایم و دیده شدم.

    چی شد دعوت و حاضر شدید در باشگاه سپاهان در اولین سال حضورش در رشته والیبال بانوان در دسته یک حضور پیدا کنید؟

    بنده به پیشنهاد از سرکار خانم صادقی به سپاهان دعوت شدم و رفتم سر تمرین دیدم ک همه چی سر نظم خودش پیش میره خیلی با برنامه بودن خیلی حرفه ای بودن و تیمی بود ک من میخاستم تیمی بدون حاشیه ک واقعا طبق توانایی های فردی ارنج را میچیدند ؛ بدنسازی عالی تمرینات توپی عالی داشتیم و همچنین از نظر مالی خیلی رسیدگی کردن و همه چیزشون با برنامه و تایم خودش انجام میشد و ازهمه مهم تر تعصب خاصی که به این باشگاه مثل یک هوادار در تمامی رشته هایش داشتم باعث شد که باشگاه سپاهان اولویت من باشد برای بازی در فصلی که خداراشکر با موفقیت گذشت.

    از نظر شخصیتون دلیل اصلی موفقیت فردیتون در رشته والیبال چی بوده که در کمترین زمان روند پیشرفت خوبی را پشت سر گذاشتید؟

    دلیل اصلیش میشه گفت قدرت بدنی ذاتی خیلی بالا ..افتادگی..بی حاشیه بودن..و اینکه من زندگیم والیباله و همیشه تشنه ی موفقیتم از راه درستش و مطمعنم که در باشگاه سپاهان درست ترین راه برای موفقیت من بوده و هست و میدونم زندگی اصلی من از پارسال رقم خورد که تو سپاهان بازی کردم و دیده شدم.

    بهترین و بدترین خاطره ورزشیتون؟

    من هر تیمی ک میرم هر سال بهترین سال میشه و خاطرات خوب دیگری برایم رقم میخورد ؛ آنقدر زیادن که واقعا زبانم قاصره که بخوام همشون اسم ببرم و امسال من دوستانی با ارزش و پایدار پیدا کردم که میتونم ب عنوان یک اتفاق عالی نام ببرم ازش …بدترین اتفاقم این بود ک دوری خانم مایدا در اردوهای ملی جز یکی از بازیکنای برتر بودم ک متاسفانه تو استراحت سه روزه ای در شهر خودمون ک سر تمرین بودم و پام پیچ خورد و آسیب خیلی جدی و شدیدی دیدم که باعث شد ک من جا بمونم متاسفانه از اردوی ملی.

    حضورتون در فصلی که در باشگاه سپاهان بودید چطور گذشت؟

    فصلی که گذشت پر از اتفاقای خیلی عالی بود…
    ما قهرمان شدیم و میدونم این پرچم زرد همیشه قهرمان می ماند؛ چون ما دخترایی با سن کم ولی با غرور و همتی بالا بودیم که توانستیم خیلی از تیمای بزرگ با بازیکنای بزرگ رو در مسابقات شکست بدیم و مطمعنم ک در اینده ام همینطور خواهد ماند.

    از نظر شما دلیل اصلی موفقیت شما در باشگاه سپاهان چی بود؟

    دلیل اصلی رقابت های سالم بازیکنا باهم بود و ما هممون هم سطح بودیم تمرین عالی و با کیفیتی داشتیم

    از نظر شما با موفقیت باشگاه سپاهان در اولین سال حضورش در لیگ والیبال بانوان چه بود؟

    دلیل اصلیش مربیای با تجربه بازیکنان قدرتمند و باهوش ؛حمایت های اقای ساکت و کادرشون و همچنین حمایت های خانم صادقی و بازیکنان نترس و شجاعی که در کنار هم یک دل شدیم برای رسیدن به قهرمانی

    از شرایط بازی کردن فصل آیندتون مشخص شده؛ در سپاهان هستید یا تیم دیگری میرید؟

    به احتمال زیاد با باشگاه سپاهان ادامه میدم

    به نظر شما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باشگاه سپاهان در فصلی که گذشت در اولین سال حضورش در این رشته بین بانوان چطور بود؟

    باشگاه داری سپاهان بی نقص بود با اینکه اولین سال بود ولی رسیدگی ها و حمایت ها خیلی خوب و حرفه ای بود.

    از اهداف ورزشی و در صورت تمایل از اهداف شخصیتون بفرمایید؟

    اهداف شخصیم میشه گفت دلم میخاد پرچم کشورم ایران و بالا ببرم و نشون بدم از دخترای ایرانی میشه قدرت شجاعت ؛ متانت اصالت همبستگی غیرت نام برد
    و همینطور یک روز بهترین بازیکن جهان باشم و بگن که بهترین بازیکن جهان یک دختر ایرانیه و شک ندارم که‌ حتماً اتفاق خواهد افتاد.

    در مورد هواداران سپاهان سپاهان نظری دارید؟

    اینکه واقعا هوادارای سپاهان ک ب من و امثال من روحیه میدن؛ واقعا اگ هوادار نباشه ورزش دیگ جذابیتی نداره و همینطور ک ما روی هوادارمون تعصب داریم مطمعنم ک اوناهم همینطورن بخصوص اگ سپاهانی باشن و اینکه سپاهان اونقد مردمی هستند که مردم قلبا هوادار این باشگاه خواهند شد میشند؛ مثل خود بنده ک هم هوادار این باشگاه و هم بازیکن…

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *