×
آخرین اخبار

پریا چکانی همان سرپرستی است که هر تیم نیاز دارد.

  • کد نوشته: 170967
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۷
  • 199 بازدید
  • پریا چکانی مدیر تیم شاهین نطنز است که سابقه دروازه بانی در لیگ برتر فوتسال زنان را دارد. او همچنین مربی گلر و مدیر تیم های لیگ برتر بوده است. به گزارش دیدگاه نیوز؛ پریا چکانی، مدیر تیم فوتسال شاهین نطنز واقع در سوپرلیگ کشور است. او که سابقه دروازه بانی در لیگ برتر را […]

    پریا چکانی همان سرپرستی است که هر تیم نیاز دارد.

    پریا چکانی مدیر تیم شاهین نطنز است که سابقه دروازه بانی در لیگ برتر فوتسال زنان را دارد. او همچنین مربی گلر و مدیر تیم های لیگ برتر بوده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ پریا چکانی، مدیر تیم فوتسال شاهین نطنز واقع در سوپرلیگ کشور است. او که سابقه دروازه بانی در لیگ برتر را دارد، مربی دروازه بان های این تیم نیز هست.
    چکانی در رشته مدیریت ورزشی تحصیل کرده و مدرک مربیگری C فوتبال را دارد. او همچنین دارای مدرک حرفه ای سازی فوتسال از AFC با رتبه +A است و بنام باشگاه سایپا در AFC مدرک ثبت کرده است.
    وی سابقه بازی در لیگ برترو دسته یک فوتبال زنان با تیم های پردیس و تسمه پل تهران را دارد با تیم راه آهن تهران در لیگ برتر فوتسال کشور توپ زده است.
    چکانی همچنین در لیگ برتر فوتسال تهران در تیم های استقلال، قرمز پوشان و اردلان بازی کرده است.
    پریا چکانی مربی گلر و مدیر تیم فوتبال تسمه پل تهران در لیگ دسته یک فوتبال زنان بوده و با این تیم سهمیه لیگ برتر را به دست آورده. همچنین به عنوان مدیرتیم در تیم فوتبال هیئت فوتبال تهران حاضر بوده است.
    وی در تیم های فوتبال لیگ برتری راه آهن و کیان تهران سمت آنالیزور، مدیر تیم و پزشکیار را داشته و مدیر تیم و پزشکیار نفت تهران و سپید رود رشت بوده است.
    چکانی در فوتسال نیز سه فصل در سال های ۹۸،۹۵ و ۹۹ با سایپا تهران، به عنوان پزشکیار و مدیر تیم نایب قهرمان لیگ برتر شده است.
    او فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ کمک مربی، مربی گلر، پزشکیار و مدیر تیم هیئت نطنز در لیگ دسته یک فوتسال زنان بوده است.همچنین فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با سمت پزشکیار، مربی گلر و مدیر تیم نطنز در سوپرلیگ زنان کشور حضور داشته است.
    پریا چکانی این فصل نیز مدیر تیم شاهین نطنز، در سوپرلیگ فوتسال کشور است.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *