×
آخرین اخبار

پروژه مشترک با پیشکسوتان پرسپولیس به کجا رسید؟

  • کد نوشته: 136151
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۱
  • 133 بازدید
  • این پروژه بزرگ و مجلل تجاری تفریحی از طریق مشارکت شهرداری و بخش خصوصی (پیشکسوتان پرسپولیس)، با اعتبار اولیه ۲۷۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۴۷هزار و۸۰۰مترمربع چهار سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد ولی تا الان این پروژه پیشرفت کمتر از نیم درصدی داشته است.

    مهدی حساکره – دیدگاه نیوز / چهار سال پیش شهردار وقت ماهشهر با حمایت اعضای شورای شهر آن زمان خبر از سرمایه گذاری پیشکسوتان پرسپولیس در شهرستان بندر ماهشهر داد.

    برگردیم به مصاحبه شهردار وقت آقای مجاهد نظارات با اصحاب رسانه و اغراق در معرفی پروژه مشترک تفریحی تجاری با پیشکسوتان پرسپولیس؛
    عملیات اجرایی احداث یکی از بزرگترین مجموعه‌های تجاری تفریحی استان خوزستان با مشارکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در بندرماهشهر آغاز شد.
    نظارات افزود: این پروژه دارای فضاهای گسترده فرهنگی، موزه، پردیس سینمایی منحصر به فرد، مجموعه رستوران، هایپر و بزرگترین فود کورت روف گاردن در استان خوزستان است.
    وی ادامه داد: در بخشی از این مجتمع بازارچه خطی با معماری اصیل ایرانی خلیجی جهت عرضه متمرکز طلا، جواهرات، سنگ‌های قیمتی و فعالیت‌های مشابه طراحی شده است.
    شهردار بندرماهشهر ادامه داد: بخش ورزشی این مجتمع دارای استخر سرپوشیده به همراه سونا، جکوزی، اسپا، آب درمانی و مجهزترین سالن بدنسازی می باشد.
    نظارات افزود: به هنگام بهره برداری از تمامی قسمت‌های این مجتمع، حدودا برای ۲ هزار و ۷۰۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.
    وی گفت: در این مجتمع پارکینگ طبقاتی به مساحت ۷۲۰۰مترمربع، فضای سبز و فضاسازی‌های بیرونی، آسانسور، پله‌های برقی، برترین سیستم‌های تهویه و هواساز استفاده خواهد شد.
    شهردار بندرماهشهر در خصوص تاخیر در اجرای این پروژه گفت:در قرارداد اولیه حدودا ۱۰ماه به سرمایه گذار فرصت داده شد تا طرح‌ها و نقشه‌های لازم را به شهرداری تحویل دهد؛ اما شهرداری به دلیل گستردگی و حساسیتی که وجود داشت، چندین بار طرح‌های ارائه شده را به دلیل اصلاح برخی ساختارها عودت داد، همین امر باعث شد شروع پروژه اندکی با تاخیر مواجه شود.

    حالا بعد از گذشتن چهار سال و عدم پیشرفت پروژه برای مردم شهرستان بندر ماهشهر هنوز هم جای سوال است که آقایانی که آن زمان عکس ها و تبلیغات هیجانی می‌کردند چرا الان سکوت کرده اند و هیچ شفافیت درباره نحوه اجرا و دلایل عدم اجرای این پروژه بزرگ ارائه نمی‌دهند.

    در همین باره چندین بار با آقای مجتبی آبادی رئیس شورای شهر فعلی و عضو شورای قبلی که با توجه به سابقه مسئولیتش از امور و نحوه قرارداد مطلع بوده، تماس گرفته شد که متاسفانه تاکنون جواب مناسبی به سوالات موجود ندادند.

    در جلسه تقدیر از رسانه ها در برج پنج سال ۱۴۰۱ این سوال و ابهامات توسط خبرنگار این خبرگزاری مطرح شد که رئیس شورا باز هم از جواب دادن به این قرارداد و ابهامات موجود امتناع کرد.

    این رسانه جهت شفافیت و دفاع از حقوق شهروندان و بیت المال در این راستا باز هم مطالبه گری و شفاف سازی خود را تا حصول نتیجه مناسب دنبال می‌کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل