×
آخرین اخبار

پوریا ذوالفقاری تبرئه شد
پرونده شکایت گلزار از منتقد سینما مختومه شد

  • کد نوشته: 91934
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
  • 525 بازدید
  • پوریا ذوالفقاری (منتقد) در صفحه اش نوشت: شنیده‌ام گلزار هجده میلیارد تومان دستمزد گرفته» و بعد گفتم اگر درست باشد، باید پرسید: «چه می‌گذرد در این پلتفرم‌ها؟»
    پرونده شکایت گلزار از منتقد سینما مختومه شد

    به گزارش محمد ناصریراد خبرنگار ِ گروه فرهنگ و هنرِ خبروز، حدود ۲ ماه پیش ماجرای مبلغ قرارداد محمدرضا گلزار برای مسابقه «هفت خان» و پیگیری‌های یک منتقد سینما(پوریا ذوالفقاری) پیچ و تاب بسیاری پیداکرد.
    پوریا ذوالفقاری (منتقد) در صفحه اش نوشت: شنیده‌ام گلزار هجده میلیارد تومان دستمزد گرفته» و بعد گفتم اگر درست باشد، باید پرسید: «چه می‌گذرد در این پلتفرم‌ها؟» منتظر بودم تکذیبیه و جوابیه‌ای بیاید و منتشرش کنم. صدایی نیامد. چند روز بعد گلزار متنی نوشت. آن متن هرجا منتشر شد، خرواری کامنت در پی‌اش آمد که «این یعنی پول رو گرفته» و «پس درسته اون مبلغ»… این تنها برداشت ممکن از آن جوابیهٔ بود. دوماه گذشت، گلزار شکایت کرد.

    و حالا بعد از گذشت چند ماه نتیجه شکایت محمدرضا گلزار از منتقد سینما پوریا ذوالفقاری منتقد سینما که با دو شکایت از سوی محمدرضا گلزار در پیوند با ماجرای دستمزد این سلبریتی در مسابقه هفت خان روبرو شده بود، از همه عناوین اتهامی (افترا، نشر اکاذیب) به جز جریمه نقدی تعلیقی(به مدت یک سال) به اتهام توهین تبریٔه و پرونده اش مختومه شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: خبر روز

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پرونده شکایت گلزار از منتقد سینما مختومه شد”

    1. ی گفت:

      چه پارتی بزرگی داره گلزار ایران پارتی بازیه چون حق با پوریا ذوالفقاری بود ولی برای دل خوشی گلزار یه دعوای کوچیکی هم به ذوالفقاری کردن ولی دستمزد نجومی گلزار این وسط خبرش گم شد و هیچ اتفاقی نیوفتاد جامعه عدالت مندی داریم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *