×
آخرین اخبار

پرهیزگاری: کارگروهی قوی برای طراحی لباس تیم ملی در تلاش بود/ پاداش، حق بازیکنان است

  • کد نوشته: 104708
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۸
  • 221 بازدید
  • تهران- خبر روز- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: پاداش برای تیم ملی قطعا در نظر گرفته خواهد شد؛ این بازیکنان شادی را به مردم تقدیم می‌کنند و حق‌شان است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، داوود پرهیزگاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از اتفاقات خوب فوتبال کشورمان بود که باید رقم می‌خورد. امروز (سه‌شنبه) از لباس رسمی ایران در جام جهانی رونمایی شد.

    وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی و زمان اعزام به قطر خاطرنشان کرد: تیم ملی با توجه به روحیه‌ای که گرفته و انگیزه‌ای که دارد از شرایط خوبی برخوردار است. بیست و سوم آبان‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ عازم قطر می‌شویم. انشالله با سه بازی خوب در مرحله‌ی گروهی و سپس در مرحله‌ی حذفی بتوانیم نمایش خوبی در این دوره داشته باشیم.

    سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اهدای ماشین به بازیکنان به عنوان پاداش گفت: من در جریان نیستم اما پاداش برای تیم ملی قطعا در نظر گرفته خواهد شد. این بازیکنان شادی را به مردم تقدیم می‌کنند و حق‌شان است. کشور به تکاپو افتاده تا از تیم ملی حمایت شود و بهترین شرایط برای حضور در جام جهانی فراهم شود.

    وی درباره طراحی لباس تیم ملی که چندان باب میل بعضی‌ها قرار نگرفته است بیان داشت: ممکن است عده‌ای بپسندند و عده‌ای نپسندند و این کاملا طبیعی است. کارگروه خیلی قوی برای بحث لباس در تلاش بودند و نتیجه چیزی بود که حالا می‌بینیم.

    پرهیزگاری درباره برنامه‌ی فدراسیون برای تماشاگرانی که می‌خواهند روز بازی به قطر بروند و شب برگردند و آیا شرایط برای این کار فراهم است یا خیر تصریح کرد: جلسات متعددی در گردشگری داشتیم و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا عزیزانی که صبح برای تماشای بازی می‌روند و شب برمی‌گردند مشکلی نداشته باشند. البته این مساله در دست فدراسیون فوتبال نیست و گردشگری باید تصمیم بگیرد.

    وی در پایان درباره حضور شهره موسوی در هیات رئیسه اذعان داشت: قانونا ایشان عضو هیات رئیسه است. ایشان منتخب مجمع است و باید در ادامه تصمیماتی گرفته شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل