×
آخرین اخبار

پایان وحشت آفرینی/زورگیران مخوف موتورسوار در چنگ پلیس

  • کد نوشته: 146723
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۹
  • 104 بازدید
  • رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق موتور سوار زورگیر که با تهدید سلاح سرد و یا قاپ زنی ، اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشی های گران قیمت موبایل از شهروندان می کردند، خبر داد.

    پایان وحشت آفرینی/زورگیران مخوف موتورسوار در چنگ پلیس

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ “محمد تقی سلطانی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول گزارش وقوع سرقت و زورگیری توسط موتورسیکلت در برخی مناطق شهر تبریز به لحاظ حساسیت موضوع کشف بصورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با اشرافیت اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق شدند هویت و محل اختفای ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در اقدام عملیاتی به صورت ضربتی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

    سرهنگ “سلطانی” افزود: دستگیرشدگان که از متهمان سابقه دار هستند و در تحقیقات صورت گرفته به تعداد ۵ فقره سرقت با شیوه و شگرد زورگیری با سلاح سرد، قاپ زنی اعتراف که اموال و گوشی های مسروقه مکشوفه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  به مال باختگان تحویل داده شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه پلیس در تمام اوقات شبانه روز در راستای تامین امنیت مردم تلاش می کند، از مردم و شهروندان عزیز خواست تا با گزارش هرگونه موارد مشکوک از طریق شماره ۱۱۰ ،  پلیس را در تحقق این وظیفه خطیر یاری دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *