×
آخرین اخبار

پایان زورگیری های خشن ۲ جوان ۱۸ ساله در شرق تهران

  • کد نوشته: 195864
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۶
  • 69 بازدید
  • سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت بعد از زورگیری خبر داد.

     سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: : در پی تماس ۲شهروند با پلیس ۱۱۰،  اظهار داشتند که در محدوده نارمک در حال تردد بودند، ۲ سارق حدودا ۱۸ ساله با یک دستگاه موتور سیکلت، اقدام به زورگیری کرده اند.

    وی گفت: با حضور ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک و با بررسی  دوربین های مداربسته  اطراف محل زورگیری، موفق به شناسایی هویت  سارقان  شدند و مشخصات آنها به تمامی واحد های گشت اعلام شد.

    سرهنگ امیری اضافه کرد: در کمتر از یک ساعت، ماموران کلانتری سارقان را در محدوده میدان “نارمک” تهران  مشاهده و به سرعت وارد عمل شدند.

    این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان  با  مشاهده ماموران پلیس به سرعت از محل متواری و پس ازتعقیب و گریزی کوتاهی با هوشیاری و درایت و اجرای طرح مهار موفق به دستگیری متهمان شدند.

    سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: از سارقان ۲ دستگاه  تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود کشف شد، که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

    این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به شیوه زورگیری با استفاده از سلاح سرد  اعتراف کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و  به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام شد.

    سرهنگ حسنوند به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از هندزفری استفاده کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل