×
آخرین اخبار

ویسلین در هندبال ایران نتوانسته تاکنون کار بزرگی انجام دهد و در رده ملی و باشگاهی تقریبا ناکام بوده است.

  • کد نوشته: 165193
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • 154 بازدید
  • دیدگاه نیوز : تیم ملی هندبال پس از حذف از بازی‌های آسیایی هانگژو مورد انتقاد قرار گرفت،ملی پوشان با تیم‌های کویت، بحرین و کره‌ جنوبی همگروه شدند و برابر هر سه تیم تن به شکست دادند. ایران در دوره قبل بازی‌های آسیایی در رده پنجم ایستاده بود. جدی‌ترین بهانه برای کسب این نتایج توسط تیم […]

    ویسلین در هندبال ایران نتوانسته تاکنون کار بزرگی انجام دهد و در رده ملی و باشگاهی تقریبا ناکام بوده است.

    دیدگاه نیوز : تیم ملی هندبال پس از حذف از بازی‌های آسیایی هانگژو مورد انتقاد قرار گرفت،ملی پوشان با تیم‌های کویت، بحرین و کره‌ جنوبی همگروه شدند و برابر هر سه تیم تن به شکست دادند. ایران در دوره قبل بازی‌های آسیایی در رده پنجم ایستاده بود.

    جدی‌ترین بهانه برای کسب این نتایج توسط تیم ملی هندبال ایران موضوع عدم حضور لژیونرها و جوانگرایی است؛ در واقع دلیل اول موجب شد تا کادر فنی و فدراسیون مجبور باشند از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنند. وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران به خوبی روی این موج سوار شد و در این خصوص اظهار داشت: تغییر نسل بسیار خوب است و من به آن اعتقاد دارم، ولی وقتی از تغییر نسل صحبت می‌کنید باید صبور باشید و دنبال نتیجه‌گرایی نباشید. به من ۴ سال فرصت بدهید و توقع مدال و سکو و… نداشته باشید من قول می‌دهم می‌توانم تیمی تحویل بدهم که در آسیا به روی سکو برود.

    عزت‌الله رزمگر، کارشناس هندبال ایران درخصوص عملکرد وسلین وویوویچ در تیم ملی، خاطرنشان کرد: باید نتایج را دید. تقریباً همه در هندبال از دست وسلین گلایه دارند.

    موضوع حائز اهمیت این است که ویترین فدراسیون‌های ورزشی، تیم ملی بزرگسالان آنها است و باید بپذیریم که تیم ملی هندبال ایران مدتی است که نتوانسته حال خوب به مردم و اهالی این رشته تزریق کند. هرچقدر تیم‌های پایه و ساحلی و بانوان هم عنوان و افتخار کسب کنند، بازهم تیم ملی بزرگسالان بیشتر از بقیه به چشم می‌آید و باید فکری اساسی به حال آن کرد.
    واقعیت این است که وسلین در ایران نتوانسته تاکنون کار بزرگی انجام دهد و در رده ملی و باشگاهی تقریباً ناکام بوده است.

    موضوع قطعی و روشن این است که هندبال نیاز به یک موفقیت بزرگ در سطح ملی دارد و تا آن موفقیت حاصل نشود اوضاع همینگونه خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *