×
آخرین اخبار

وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای توزیع پزشک متخصص به شهرستان های پلدختر و معمولان داشته باشد

  • کد نوشته: 129470
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۵
  • 136 بازدید
  • نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای توزیع پزشک متخصص به شهرستان های پلدختر و معمولان داشته باشد.

    وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای توزیع پزشک متخصص به شهرستان های پلدختر و معمولان داشته باشد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سید حمیدرضا کاظمی در خصوص کمبود پزشک متخصص در بیمارستان پلدختر اظهار کرد: حل مشکل اعزام پزشک متخصص قلب به بیمارستان پلدختر مطالبه عمومی است و همچنین متخصص اورولوژی نیز نیاز شهرستان پلدختر است.
    وی افزود: با توجه به ازدحام بیماران در بیمارستان شهرستان پلدختر و در راستای خدمات بهتر به مردم و بیماران، لازم است به بخش درمان توجه بیشتری شود.
    نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید از تلاش پزشکان متخصص بیمارستان پلدختر و خدمتگزاری آنها به مردم در منطقه محروم با کمترین امکانات و تجهیزات تقدیر و تشکر کرد.
    کاظمی، افزود: بر اساس آمار دریافتی در طول سال گذشته حدود ۹۰۰ مریض اورژانسی به مرکز استان اعزام شدند که بیش از ۷۰۰ مورد آن به پلدختر تعلق دارد و این به معنی مشکلات این حوزه در این شهرستان است.
    وی به فرسودگی ناوگان بیمارستان پلدختر از جمله آمبولانس اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان پلدختر به امکانات و تجهیزات و همچنین پزشک متخصص قلب نیاز دارد، بنابراین انتظار می‌رود در این زمینه پلدختر نیز مانند دیگر شهرها دیده شود.
    نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، راه کوتاه مدت رفع مشکل کمبود پزشک در پلدختر را خدمات پزشکان با سهمیه پلدختر در این شهرستان دانست و افزود: چنانچه در شهرستان‌های همجوار چند پزشک قلب وجود داشته باشد حداقل بخشی از زمان خدمات را به پلدختر اختصاص دهند.
    کاظمی، یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه معمولان به شهرستان ارتقا پیدا کرده نیاز آن به پزشک قابل لمس است و اعزام پزشک به این شهرستان نیز لازم است که مورد توجه قرار گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *