×
آخرین اخبار

همایش دو و چند قلو ها در شیراز برگزار میشود

  • کد نوشته: 143080
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۷
  • 231 بازدید
  • پنجمین همایش دو و سه قلو ها (جومولوها)، با حضور کوچک ترین و مسن ترین دو قلو های استان فارس به همت انجمن دو قلو تا چند قلو های شیراز در تالار احسان برگزار می‌شود.

    همایش دو و چند قلو ها در شیراز برگزار میشود

    به گزارش دیدگاه نیوز، محبوبه کریم پوری، متولی و مدیر انجمن دو قلو های شیراز در گفتگو با دیدگاه نیوز گفت: همایش دوقلوهای شیراز برای اولین بار در ۲۸ مراد ماه ۱۳۹۶ در سالن نینوا با حضور ۱۲۰ دوقلو و ۵ سه قلوی شیرازی و ۱۲۰ دوقلو تا چند قلو از شهرستانهای سروستان، فسا،لار، لامرد، مردشت، کوار، نی‌ریز، ارسنجان، سعادت اباد، استهبان، کازرون و اقلید در همایش شرکت کردند که کوچکترین آنها ۵ ماهه و مسن ترین آنها ۹۳ ساله از شهرستان خفر بودند.

    کریم پوری گفت: دومین همایش که در دو نوبت در دوم تیر ماه ۱۳۹۷ در تالار معلم با حضور ۸۰۰ نفر شرکت کننده برگراز شد که دوقلو و چند قلو های همسان و غیر همسان از یک ماه تا ۶۰ساله در این همایش حضور داشتند.

    وی در ادامه افزود: در حال حاضر اعضای انجمن به ۴هزار نفر رسیده ولی به دلیل نبود مکان مناسب برگزاری همایش با چنین ظرفیتی و همینطور عدم دریافت حمایت مجبور به برگزاری همایش با حضور ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از اعضای انجمن هستیم که امید است در آینده همایشی با ظرفیت بیشتر و حضور حداکثری دو قلو و چند قلو های استان فارسی برگزار کنیم.

    کریم پوری گفت: روز جهانی دوقلو ها امسال مصادف بود با بیست و دوم اردیبهشت ماه ولی به علت تقارن آن با امتحانات بر آن شدیم تا همایش را در بیست و دوم تیر ماه برگزار کنیم لذا هدف از برگزاری این همایش آن هم به بهانه‌ی روز جهانی دو قلو ها، شناخته شدن دوقلو تا چند قلوها و شناخت و بررسی مشکلات خانوادهای دوقلو تا چند قلو از قبیل پوشاک، تحصیل و مسائل درمانی می‌باشد.

    مدیر انجمن دوقلو تا چند قلو های شیراز در پایان گفت: امسال پنجمین همایش دو قلو ها یا جومولو ها بیست و دوم تیر ماه ۱۴۰۲ در شیراز برگزار خواهد شد که با حضور کوچک ترین دو قلوی انجمن (۴ماهه) و بزرگترین (۹۷ساله) خواهد بود می‌باشد همچنین در این همایش یک خانواده پر جمیعت دوقلو حضور خواهند داشت با حضور دو پدر بزرگ خانواده که هر دو نوهایشان دوقلو، نتیجه ها دوقلو، پسر عمو ها دوقلو، بردار خانم ها دوقلو، دایی زادها و عمو زادها همگی دوقلو میباشند و حضور این خانواده نکته قابل توجه همایش امسال خواهد بود.

    همچنین محبوبه کریم پوری متولی و مدیر انجمن دوقلو تا چند قلو های شیراز خود مادر دو دختر دو قلو می‌باشد که از سال ۱۳۹۰ عضو این انجمن و از سال ۱۳۹۵ فعالیت های مختلف خود را برای دو قلو و چند قلو ها آغاز کرده است و از فعالین و دغدغه مندان این زمینه می‌باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *