×
آخرین اخبار

هفته دولت بیعت مجدد با آرمان‌های شهدا است

  • کد نوشته: 199029
  • ۱۴۰۳-۰۶-۰۷
  • 29 بازدید
  • استاندار خوزستان گفت:‌شهدا و ناظر حاضر هستند و ما به بهانه هفته دولت برای بیعت مجدد با آرمان‌های شهدا در این مکان جمع شدیم.

    هفته دولت بیعت مجدد با آرمان‌های شهدا است

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در مراسم آغاز هفته دولت که در یادمان شهید علی هاشمی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خوزستان، اظهار کرد: شهدا و ناظر و حاضر هستند و ما به بهانه هفته دولت برای بیعت مجدد با آرمان‌های شهدا در این مکان جمع شدیم.
    وی با اشاره به شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این دو شهید بزرگوار قبل و بعد از انقلاب در کنار هم بودند و عاقبت با هم جواز حضور در محضر خداوند را گرفتند.

    استاندار خوزستان با بیان اینکه این دو شهید در تربیت نسل ما تأثیر بسزایی دارند، گفت: این دو بزرگوار قربانی آتش کینه و نفرت کسانی شدند که از آمریکایی‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها درس گرفته و در دفتر نخست‌وزیری نفوذ کرده بودند و بهترین یاران و بازوان امام را شهید کردند.

    حسینی محراب بیان کرد: نسل جدید ما باید از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان یک عنصر مذهبی و اصالت دار در انقلاب و نظام اسلامی درس یاد بگیرند چرا که این عزیزان از یاران صدیق امام بودند.
    وی با اشاره به مبارزات شهید رجایی در زمان پهلوی، عنوان کرد: شهید رجایی برای همه ما و نسل شناخته شده است وی کسی است که با افتخار عنوان می‌کند من دست‌فروش هستم و باوجوداینکه منافقین در زندان‌های ساواک به خیلی موارد اعتراف کرده بودند اما ساده‌ترین مباحث را نتوانستند از زیر زبان شهید رجائی بکشانند.
    حسینی محراب افزود: این شرایط در حالی بود که شهید رجایی سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کرده بود اما لام تا کام صحبت نکرد و نشان داد دست‌پرورده امام خمینی(رض) است.
    وی با تأکیدکید بر لزوم ادامه راه شهدای دولت، گفت: شهید رئیسی با سه سال کار در دولت توانست آثاری را از خود برجای بگذارد که تاریخ باقی بماند، بر شهید رئیسی و همراهان وی درود می‌فرستیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *