×
آخرین اخبار

هدف کمپین نما انسجام طراحان، مجریان و تولیدکنندگان است

  • کد نوشته: 68445
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۵
  • 465 بازدید
  • عزتی : معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز هدف اصلی کمپین "نما، هویت شهر ما" را ایجاد انسجام بین طراحان، اجراکنندگان و تولیدکنندگان نما توصیف کرد.
    هدف کمپین نما انسجام طراحان، مجریان و تولیدکنندگان است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمد عزتی در برنامه تلویزیونی تبریزیم در این باره اظهار کرد: ما در سالیان اخیر شاهد این بودیم که هر یک از این سه رکن، به صورت مجزا و جداگانه مشغول فعالیت بودند و به همین خاطر خروجی کارها، آنچنان موفیقت‌آمیز جلوه نمی‌کرد.

    او ادامه داد: ما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید کمپین ما این ها را به هم متصل کند.

    عزتی توضیح داد: برگزاری کلاس های آموزشی و ایجاد امکان عرضه و ارائه مصالح بومی توسط تولیدکنندگان استانی، از دیگر اهداف برگزاری کمپین “نما، هویت شهر ما” است.

    معاون شهرسازی شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: تبریز بعد از تهران اولین شهری است که میزبان این کمپین بزرگ است و قطعا خروجی چنین کمپینی، موجبات رشد و توسعه شهرمان در حوزه نما را فراهم خواهد ساخت.

    او اعلام کرد: این کمپین اولیل شهریور سال جاری در قالب نمایشگاهی بزرگ در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *