×
آخرین اخبار

گفت و گو با فوتسالیست تبریزی:
نیکتا نیک خواهی: شهر تبریز استعدا های فوتسال خوبی دارد/ با تمام وجود تلاش می کنم تا به اهدافم برسم.

  • کد نوشته: 189451
  • ۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • 151 بازدید
  •   نیکتا نیک خواهی بازیکن فوتسال دهه هفتادی است که در مسابقات استانی و کشوری زیادی شرکت کرده است. نیکتا نیک خواهی بازیکن فوتسال اهل تبریز است و برای تیم های شهرداری تبریز و مدافع حرم در لیگ های برتر و دسته دو و دسته یک کشور بازی کرده است. او همچنین قرار بود در […]

    نیکتا نیک خواهی: شهر تبریز استعدا های فوتسال خوبی دارد/ با تمام وجود تلاش می کنم تا به اهدافم برسم.

     

    نیکتا نیک خواهی بازیکن فوتسال دهه هفتادی است که در مسابقات استانی و کشوری زیادی شرکت کرده است.
    نیکتا نیک خواهی بازیکن فوتسال اهل تبریز است و برای تیم های شهرداری تبریز و مدافع حرم در لیگ های برتر و دسته دو و دسته یک کشور بازی کرده است. او همچنین قرار بود در تیم سایپا تهران بازی کند که به دلیل امتحانات دانشگاهی اش نتوانست.
    نیکتا نیک خواهی در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: از کودکی شیفته ی توپ و فوتسال بودم و ورزش حرفه ایم را از ۱۵ سالگی شروع کردم. اولین بار مرحومه سهیلا منافی استعدادیابی و من را به تیم شهرداری تبریز دعوت کرد. شروع زندگی حرفه ای ام را مدیون ایشان هستم.
    او در خصوص فعالیت های ورزشی اخیر خود گفت: در حال حاضر در تیم مدافع حرم مشغول هستم که به نظر بنده بهترین تیم در حال حاضر تبریز است. همچنین در حال آمادگی برای حضور در لیگ دو فوتسال و لیگ برتر مینی فوتبال هستم. آکادمی خودم را نیز تاسیس کردم و امیدوارم بتوانم استعدادهای آینده دار شهرمان را به کشور معرفی کنم.
    نیک خواهی با اشاره به اینکه همواره برای رسیدن به اهدافش تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: مهم ترین هدفم رفتن به تیم ملی بود که متاسفانه در آن برهه از زندگی ام میسر نشد. اما همچنان با تمام وجود تلاش می کنم تا بتوانم به مراحل بالاتر بروم و خانواده ام را خوشحال کنم.
    فوتسالیست اهل تبریز در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود افزود: بهترین خاطره ورزشی ام زمانی بود که اولین بار در یک بازی رسمی حضور پیدا کردم، توانستم اعتماد مربی ام را جلب کنم و نتیجه زحمات و تمریناتم را دیدم. بدترین خاطره هم مصدومیتم از ناحیه مچ پا بود که ۶ماه تمام از تمریناتم دور ماندم.
    نیکتا نیک خواهی در رابطه با پتانسیل شهر تبریز عنوان کرد: در حال حاضر تبریز واقعا پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد و فکر میکنم به جایگاهی که حق اش بود نرسیده است. میخواهم برای رسیدن به این هدف مهم تلاش کنم. امیدوارم بتوانیم با کمک مربیان جوان تبریز یک تیم منسجم و حرفه ای را به لیگ کشور معرفی کنیم.
    وی در پایان گفت: بنده در این راه سختی زیادی کشیدم و زمانی که شروع کردم اطلاعات کمی در مورد فوتسال بانوان داشتم، همچنین امکانات هم کم بود. فکر میکنم یک بازیکن حرفه ای باید همه ی زندگی اش حرفه ای باشد. از نظر بنده مشخص کردن هدف، اخلاق و رفتار حرفه ای از اولین آیتم های شروع این راه است.
    وی در پایان از خانواده اش که همواره حمایتش کردند تشکر کرد و همچنین از مربی هایش خانم مرحوم منافی، خانم جنانی و آقای جودتی تشکر کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *