×
آخرین اخبار

نعل وارونه قیمت سکه در روز ثبات دلار

  • کد نوشته: 12844
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۵
  • 624 بازدید
  •  دیدگاه نیوز/ در حالیکهقیمت طرح جدید امروز در بازار تهران مقداری افزایش داشت اما سکه طرح قدیم و بقیه اعضای خانواده سکه کاهش قیمت داشتند و بازار ارز هم شاهد ثبات در قیمت هایش بود. به گزارش سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی هم اکنون در بازار به ۳ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان رسیده […]

    نعل وارونه قیمت سکه در روز ثبات دلار
     دیدگاه نیوز/ در حالیکهقیمت
    طرح جدید امروز در بازار تهران مقداری افزایش داشت اما سکه طرح قدیم و بقیه اعضای خانواده سکه کاهش قیمت داشتند و بازار ارز هم شاهد ثبات در قیمت هایش بود.

    به گزارش سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی هم اکنون در بازار به ۳ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان رسیده که این قیمت از آخرین قیمت دیشب ۴۰ هزار تومان بیشتر شده است.


    سکه بهار آزادی هم اکنون با قیمت ۳ میلیون ۴۰۳ هزار تومان ارزش‌گذاری میشود، که یعنی نسبت به آخرین قیمت دیشب ۵۰ هزار تومان ارزانتر شدن را به ثبت رسانده است.

    از طرف دیگر نیم سکه نیز با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیشب در بازار عصر با قیمت ۱ میلیون و ۷۶۲ هزار تومان در حال داد و ستد است.

    وضع بازار از صبح ریزشی بود و قیمت ها شروع به کاهش کرد، تا جایی که حتی سکه امامی به قیمت ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید. ولی نمودارهای قیمت سکوک نشان میدهد از حوالی ساعت ۱۲ در پی اتفاقی نا معلوم شیب کاهش قیمت ها کمتر شد و برای بعضی از اعضای خانواده سکه، افزایش قیمت رخ داد. این افزایش باعث شد قیمت ها به قیمت های روز قبل بازگردد.

    ربع سکه با ۸۹۱ هزار تومان در بازار عصر قیمت گذاری میشود و این یعنی از دیشب تغییر قیمت نزولی داشته و ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.


    سکه گرمی نیز با رقم ۵۰۱ هزار تومان هم اکنون در بازار عصر مبادله میشود و این یعنی کوچکترین عضو خانواده سکه ازصبح و دیشب تغییر قیمتی نشان نداده.

    طلای ۱۸ عیار هم که امروز ۱ هزار و ۵۰۰ تومان رشد قیمت نشان داد درحال حاضر با قیمت ۲۹۱ هزار و ۵۸۰ تومان برای هر گرم خرید و فروش میشود.

    در بازار ارز نیز تغییر خواصی در قیمت ها رخ نداد و ارزها با قیمت های دیشب در حال ارزش گذاری هستند.


    دلار در بازار غیر رسمی با قیمت ۱۰ هزار و ۵۲۰ تومان در حال داد و ستد است.

    یورو با رقم ۱۲ هزار و ۴۲ تومان مبادله میشود.

    پوند نیز به رقم ۱۳ هزار و ۴۴۹ تومان قیمت گذاری میشود. 
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *