×
آخرین اخبار

نشست سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی

  • کد نوشته: 84035
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۱
  • 551 بازدید
  • نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ با رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

    نشست سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی

    به گزارش دیدگاه نیوز، در این نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده، از معضلات و مشکلات روستا و بخش تحت مدیریت خود گزارشی را به سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان ارائه کردند.

    رضایی فاضل در این نشست گفت: روستاها مرکز تولید و شکوفایی هستند و با توزیع عادلانه امکانات در بین روستاها شاهد رشد متوازن خواهیم بود.

    سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان به مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها اشاره کرد و بیان داشت: رشد و توسعه روستاها و حل مشکلات زیر ساختی می تواند مانع مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها شود.

    همچنین دلیل اصلی مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها، بیکاری و عدم توسعه زیر ساخت اعم از آب، برق، گاز و جاده است که با همت و تلاش مضاعف دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و استفاده از ظرفیت های موجود شاهد توسعه و پیشرفت در این مناطق خواهیم بود.

    رضایی فاضل در ادامه گفت: با منابع مالی محدود روبرو هستیم و دهیاران باید با توانایی و مدیریت خود مشکلات را حل کنند.

    سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان به وظایف شرکت ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود تاکید کرد و گفت: شرکت ها باید به تکالیف قانونی خود نسبت به روستاهای هم جوار عمل کنند زیرا توسعه روستاها در گروی عمل مسیولین و شرکت ها به وظایف خود است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *