×
آخرین اخبار

نشست خبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد

  • کد نوشته: 16123
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۰
  • 1194 بازدید
  • سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر و با اشاره به رسالت خطیر و تاثیر گذار خبرنگاران و مطبوعات در جامعه افزود: خبرنگاران چشمان بیدار و هوشیار جامعه هستند و وظیفه ی بسیار حساسی دارند و نقش آنها در اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مردم و جامعه بسیار تاثیر گذار است.
    نشست خبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد

    پریسا طاهریدیدگاه نیوز / روز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه نشست خبری حجت الاسلام حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اصحاب رسانه و مطبوعات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر و با اشاره به رسالت خطیر و تاثیر گذار خبرنگاران و مطبوعات در جامعه افزود: خبرنگاران چشمان بیدار و هوشیار جامعه هستند و وظیفه ی بسیار حساسی دارند و نقش آنها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و جامعه بسیار تاثیر گذار است.

    حجت الاسلام حجتی نیا در بخشی از سخنان خود افزود: مسجدسلیمان دارای گذشته بسیتار طلایی بوده است و مردمان این شهر از با نشاط ترین و شادب ترین مردمان محسوب می شدند اما متاسفانه امروز مردمان این شهرستان به خاطر وجود کمبودهای بسیار در حوزه های مختلف ازجمله بیکاری، کمبود در حوزه بهداشت و درمان، کمبود فضاهای شهری و رفاهی و …در رنج و  گرفتاری هستند و باید اقدامات جدی در این خصوص اندیشیده شود.

     نتیجه همدلی و همراهی مسئولین ارشد شهرستان ، پیشرفت  مسجدسلیمان و رضایت مندی مردم است

    سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه همه هم و غم خود را بر این اساس قرار داده ام که به شهر زادگاه خود خدمت کنم افزود: مسجدسلیمان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در همه حوزه ها از جمله روحانیت، نخبگان و نیروهای تحصیل کرده ،جوانان فعال و …  است که می توانند نقش های تعیین کننده ایی در پیشرفت و توسعه مسجدسلیمان داشته باشند و باید  با بهره مندی از این ظرفیت ها با همدلی و هم اندیشی و اتحاد اآینده ایی روشن را برای مسجدسلیمان رقم بزنیم و در جهت اسایش مردم قدم برداریم.

    وی افزود:اصلی ترین وظیفه من این است که با تمام وجود در کنار امام جمعه محترم به عنوان نماینده ولی فقیه در شهرستان و مهندس ظاهری به عنوان نماینده مردم  و با همدلی و همراهی مدیران شهرستان به پیگیری مشکلات شهرستان بپردازم و قطعا نتیجه و خروجی این همدلی و اتحاد مثبت و به نفع مردم و شهرستان است.

     مدیران شهرستان روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرند 

     ایشان افزود: در طی دو ماه حضور بنده در فرمانداری جلسات مکرر و منظم در قالب شورهای اداری کمیته ها و کمسیون ها گرفته شد  تلاش ما بر این است که در این جلسات با حضور مدیران شهرستان به عنوان زیرمجموعه دولت با هم اندیشی و تعامل و ایجاد تحرک و پویایی رسیدگی به مشکلات شهرستان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود. خدا رو شکر در این مدت فضای خوبی در بین مدیران ایجاد  شده است.

    وی در ادامه تاکید کرد: عملکرد مدیران شهرستان به صورت روزانه مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد.  سرپرست فرمانداری یکی از این شاخص های اصلی جهت ارزیابی را احترام و تکریم ارباب رجوع و رضایت منندی مردم بیان کرد. 

    حجت الاسلام حجتی نیا در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مجموعه دولت در مسجدسلیمان رضایت مندی مردم را سر لوحه کار خود قرار خواهد داد. حرکت خوبی در بین مدیران شهرستان ایجاد شده است و یک انگیزه و پویایی مناسبی ایجاد شده است .جلسات خوبی با طوایف مختلف برگزار کردیم برای رفع مشکلات شهرستان شبانه روز در حال تلاش هستیم و با تمام وجود برای حل مشکلات شهرستان تلاش خواهیم کرد.

    جذب ۸ میلیارد ریال تسهیلات و کمک های بلاعوض در بخش کشاورزی 

    سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه تلاش های خوبی در شهرستان انجام شده است افزود: در  پی سیل و بارندگی های اخیر وزارت جهاد کشاورزی ۱۰ شهرستان از استان خوزستان را مشخص کرده بود که از سیل آسیب دیده اند و مقرر شد برای جبران خسارت بخش کشاورزی در  این مناطق تسهیلات در نظر گرفته شود متاسفانه مسجدسلیمان در بین این شهر ها نبود با پیگیری های خوبی که انجام شد ۸۲ مورد پرونده مطرح و خوشبختانه همه موارد پذیرفته شدند و در نتیجه این پیگیری ها مبلغ ۸ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره  در اختیار کشاورزان شهرستان قرار گرفت.

    نماینده دولت در مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تنها نقطه امید جوانان و مردم این شهر است افزود: از بدو ورودم به مسجدسلیمان تیم نفت شرایط بحرانی داشت.تلا ش کردیم  هم از لحاظ مالی و معنوی درکنار تیم باشیم.

    حجت الاسلام حجتی نیا ادامه داد:  در شرایطی که وزارت نفت می گوید که منع قانونی برای حمایت از تیم لیگ برتری دارند و بودجه ایی جهت حمایت از تیم تصویب نمی کند و هئیت مدیره تیم نیز هنوز مشخص نیست. همه باید برای حل مشکلات تیم نفت پای کار هستیم و همه باید کمک کنیم.

    وی ضمن بیان اینکه  در شرایطی که تیم های دیگر بازکنان خود را انتخاب کرده اند فرصت برای تیم نفت در حال هدر رفتن است و این مسایل برای تیم نفت در طول لیگ مشکلات زیادی را ایجاد می کند تاکید کرد:با استاندار پیگیری کردم تا شورای تامین استان در خصوص تعیین تکلیف تیم نفت تشکیل جلسه دهد 

    ایشان همچنین از توزیع ۱۵۰۰۰ پرس غذا در ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و افزود: کارگروهی با حضور ۱۰ دستگاه اجرایی از جمله سپاه ناحیه و مقاومت بسیج شهرستان، سازمان تبلیغات، کمیته امداد، بهزیستی  و… جهت افطار خانواده های نیازمند و مساجد مناطق کم برخوردار تشکیل دادیم و برنامه ریزی کردیم و با هزینه که مدیران شهرستان کمک کردند مبالغی جمع آوری شد و به برکت ماه مبارک رمضان ۱۵۰۰۰ پرس غذا در بین نمازگزاران مساجد و مددجویان نهادهای حمایتی توزیع شد .

     سر پرست فرمانداری مسجدسلیمان در خصوص پیگیر یهای انجام شده در بخش بهداشت و درمان نیز افزود: با پیگیری و تعامل بین بخشی توانستیم ۸۰۰ متر زمین را به بیمارستان ۲۲ بهمن نمره ۲ در اختیار این بیمارستان قرار دهیم.  این مقدار زمین که در جلوی بیمارستان قرار دارد کمتر از دو هفته به بیمارستان واگذار شد که کار بین بخشی بسیار خوبی در این مورد صورت گرفت با واگذاری این زمین ۲ بخش به بیمارستان اضافه خواهد شد.وی همچنین از خریداری دستگاه امحاء زباله عفونی در بیمارستان ۲۲ بهمن خبر داد که کمبود آن یکی از معضلات شبکه بهداشت و درمان و زیست محیطی بود که با نصب آن ظرفیت امحاء زباله شهرستان به ۱۵۰۰ لیتر خواهد رسید و با نصب این دستگاه و با قراردادهایی که با مطب ها و بخش های خصوصی درمانی منعقد می شود مشکل بخش خصوصی هم در این خصوص حل خواهد شد.

    حجت الاسلام همچنین خاطرنشان کرد:  یک از اهداف بنده در شهرستان راه اندازی فرودگاه، جاده میان بر و احداث پترو پالایش است که کمک شایانی به توسعه همه جانبه شهرستان، افزایش ارزش افزوده و همچنین رفع بیکاری و ایجاد اشتغال زایی خواهد کرد . وی ادامه داد: تلاش می کنیم با حمایت های امام جمعه دلسوز و نماینده سخت کوش شهرستان مطالبات به حق مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛  وی در پایان افزود:پیگیری مشکلات و بدهی بیمه تامین اجتماعی کارخانه سیمان و شهرداری مشکلات اهالی که زمین های آنها در پی احداث سد گتوند به زیر آب رفته است، توزیع ۳۰ تن گوشت گرم و ۵۰ تن شکر به نرخ دولتی  ، تلاش جهت احداث ساختمان جدید فرمانداری  و ….نیز از جمله موارد دیگری بود که طی جلسات مختلف توسط مجموعه فرمانداری و مدیران ادارات پیگیری کردیم.

     

    تصاویر: امیر حیدری

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *