×
آخرین اخبار

به دستور فرماندار ویژه آبادان و با حضور معاون عمرانی این فرمانداری:
نشست بررسی وضعیت واحدها، کارگاه‌ها و شرکت‌های متضرر از کرونا برگزار شد

  • کد نوشته: 25020
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۶
  • 434 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آبادان، صبح امروز به دستور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حضور محمد طاهری معاون عمرانی این فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه نشست بررسی وضعیت واحدها، کارگاه ها و شرکت هایی که از بیماری کرونا متضرر شدند در حالی برگزار گردید که مقرر […]

    نشست بررسی وضعیت واحدها، کارگاه‌ها و شرکت‌های متضرر از کرونا برگزار شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آبادان، صبح امروز به دستور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حضور محمد طاهری معاون عمرانی این فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه نشست بررسی وضعیت واحدها، کارگاه ها و شرکت هایی که از بیماری کرونا متضرر شدند در حالی برگزار گردید که مقرر شد، این واحدها از طریق شهرک های صنعتی، بخشداران، اداره ی صمت و جهاد کشاورزی به اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شوند.
    در این نشست مصوب شد کارفرمایان، افراد تحت پوشش خود را که به علت تعطیلی کارگاه حقوقی دریافت نکردند، در سامانه ی بیمه بیکاری ثبت نام کنند. همچنین واحد فاز ۲ پالایشگاه،پتروشیمی، شهرک های صنعتی و دیگر کارگاه ها تولیدی و صنعتی موظف به رعایت تمام پروتکل ای بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا شدند.
    در پایان نیز مقررگردید واحدهایی که آسیب دیده اند رسته های ده گانه که تقاضای تسهیلات دارند، در سامانه ی کارا ثبت نام اولیه ی خود را انجام دهند.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *