×
آخرین اخبار

نروژ برای کاهش تولید نفت اعلام آمادگی کرد

  • کد نوشته: 22462
  • ۱۳۹۹-۰۱-۲۴
  • 431 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از رویترز، «تینا برو»، وزیر نفت و انرژی نروژ موافقت خود را برای کاهش تولید نفت اعلام کرده است. این مقام نروژی در عین حال افزوده است که تصمیم به کاهش تولید نفت کشورش در شرایطی است که سازوکار اوپک پلاس نیز برای کاهش تولید به یک اجماع و توافق […]

    نروژ برای کاهش تولید نفت اعلام آمادگی کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از رویترز، «تینا برو»، وزیر نفت و انرژی نروژ موافقت خود را برای کاهش تولید نفت اعلام کرده است.

    این مقام نروژی در عین حال افزوده است که تصمیم به کاهش تولید نفت کشورش در شرایطی است که سازوکار اوپک پلاس نیز برای کاهش تولید به یک اجماع و توافق دست یابد.

    به گفته وزیر نفت نروژ، این کشور حاضر است به هر میزان که لازم باشد تولید نفت خود را کاهش دهد.

    قیمت نفت به رغم توافق روز پنج‌شنبه اوپک و کشورهای هم‌پیمان برای کاهش روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت، همچنان روند کاهشی دنبال می‌کند.

    مجموعه اوپک پلاس شامل اعضای اوپک و روسیه طی ماه گذشته نزدیک ۴۵ میلیون بشکه در روز تولید نفت داشته و این روند همچنان تا پیش از توافق روز پنج شنبه ادامه داشته است.

    تحت توافق جدید اوپک پلاس، همه اعضا باید تولیدشان را به میزان ۲۳ درصد کاهش دهند در حالی که عربستان سعودی و روسیه هر یک باید تولیدشان را ۲.۵ میلیون بشکه و عراق بیش از یک میلیون بشکه در روز در ماههای مه و ژوئن کاهش دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.