×
آخرین اخبار

ناگفته هایی تازه از حوادث سال ۸۸

  • کد نوشته: 7948
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۳
  • 1272 بازدید
  • دیدگاه نیوز / وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه توجه به تاریخ می‌تواند راه آینده را نشان دهد، گفت: فتنه‌ ۸۸ تنها یک حادثه نبود و باید رفت و آمدهای چندسال قبل آن را در نظر گرفت. حجت‌الاسلام مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در مراسم اکران مستند «گیلن‌باره» که به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر […]

    ناگفته هایی تازه از حوادث سال ۸۸

    دیدگاه نیوز / وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه توجه به تاریخ می‌تواند راه آینده را نشان دهد، گفت: فتنه‌ ۸۸ تنها یک حادثه نبود و باید رفت و آمدهای چندسال قبل آن را در نظر گرفت.

    حجت‌الاسلام مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در مراسم اکران مستند «گیلن‌باره» که به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: توجه به تاریخ می‌تواند راه آینده را نشان دهد. بیش از یک سوم قرآن تاریخ است و عوامل سقوط و پیشرفت را ذکر می‌کند. قرآن برای تجزیه و تحلیل تاریخ، برای عبرت گرفتن و به حرارت آوردن احساسات تاریخ را بیان می‌کند.

    وی تصریح کرد: فتنه‌ ۸۸ تنها یک حادثه نبود و باید رفت و آمدهای چندسال قبل آن را در نظر گرفت. اینها قبل از انتخابات کمیته‌ صیانت از آرا تشکیل دادند و شهاب الدین طباطبایی مسئول آن شد و عقبه آن و اعضای آن به خارج رفت و آمد داشتند.

    مصلحی ادامه داد: در آن موقع حساس نشدیم که چرا افراد مشکل‌دار با نظام دائما به ایران می آیند. برخی با آمادگی برای آمدن به زندان به ایران می‌آمدند.

    وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: یکسال و نیم قبل از انتخابات هنگامه شهیدی در لندن برای روزنامه ‌ای زنجیره‌ای مطلب می‌نویسد و این ثابت شده است که جاسوس است.

    وی ادامه داد: هنگامه شهیدی در انتخابات در کنار کروبی قرار می گیرد. قبل از انتخابات هنگامه شهیدی ۱۲ نفر را به لندن می‌برد و آموزش‌های لازم را در فضای رسانه‌ای می‌دهد. روزنامه های زنجیره‌ای قبل از انتخابات به خوبی این را گواهی می‌دهند.

    مصلحی ادامه داد: مدیریت رهبرانقلاب، اتمام حجت بود که امام علی(ع) نیز همین کار را در فتنه‌ جمل انجام دادند و محمد بن حنفیه را برای اتمام حجت پیش زبیر فرستادند.

    وی گفت: آقای خامنه‌ای یکی از سران فتنه را فراخواندند و اتمام حجت کردند و گفتند که چرا شکایت نمی‌کنند تا اگر جایی تخلفی است گفته شود، ولی عامل نفوذی که از اول زندگی با او بود به او خط می‌دهد و به او می‌گوید: « بلندگوی دستی بردار و در میدان انقلاب اغتشاش راه بیانداز»

    مصلحی در ادامه با اشاره به حمایت برخی از کشورهای غربی از فته‌گران، گفت: فردی که از نزدیکان آقایان بوده در ملاقات با سفیر آلمان می‌گوید: «ایران را از لحاظ اقتصادی در مضیقه بگذارید.»

    وی افزود: آنها با مدیریت اراذل و اوباش و با استفاده از برخی زنان فاحشه در بعضی از مناطق تهران، توانسته بودند توده‌هایی را برای اغتشاش به وجود آورند.

    مصلحی تصریح کرد: بعد از انتخابات هاشمی در صحبتی با خاتمی می‌گوید: « فشارها بر رهبری را سنگین ادامه دهید و بسیار در این زمینه سرمایه گذاری انجام دادند.» در فضای مجازی روی ایمیل‌ها کد و رمز گذاشته می‌شد، ولی این‌ها توسط وزارت اطلاعات باز می‌شد.

    وی گفت: فکر نکنید فتنه ۸۸ تمام شد. فتنه تمام نشده و ادامه دارد و هدف آن براندازی نظام است. فتنه‌ جدید به اندازه فتنه ۸۸ تند نخواهد بود و خیلی ملایم در حوزه‌ اجتماعی و اقتصادی پیش می‌رود و در آن عکس امام پاره نمی شود!

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *