×
آخرین اخبار

ناصر غلامی هوجقان معاونت فضای سایبری و مجازی فرهنگیان و فرهیختگان کشور شد

  • کد نوشته: 202312
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۵
  • 29 بازدید
  • سید رضا قادری طی حکمی خبرنگار و سرپرست دیدگاه نیوز در استان آذربایجان شرقی را بعنوان معاونت فضای سایبری و مجازی فرهنگیان و فرهیختگان کشور منصوب کرد.

    ناصر غلامی هوجقان معاونت فضای سایبری و مجازی فرهنگیان و فرهیختگان کشور شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ،طی حکمی از سوی سید رضا قادری؛ دبیر ستاد خبری فرهیختگان و فرهنگیان ایران اسلامی،در کل کشور “ناصر غلامی هوجقان”” را با حفظ سمت بعنوان” معاونت فضای سایبری و مجازی فرهنگبان و فرهیختگان کشور ” منصوب نمود.

    در متن حکم سید رضا قادری خطاب به “ناصر غلامی هوجقان” آمده است:

    به استناد ماده (۱۰) اصل ۲۶ قانون اساسی اساسنامه مصوب ۱۴۰۱/۱۰/۲ شورای عالی جمعیت فرهیختگان و فرهنگیان کشور و با عنایت به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان “معاونت فضای سایبری و مجازی فرهنگبان و فرهیختگان کشور”منصوب می‌شوید.
    امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون مقدس جمهوری اسلامیمعاونت فضای سایبری و مجازی فرهنگبان و فرهیختگان کشور
    اهداف سند چشم انداز سیاست‌های کلی  مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همکاری سایر اعضای شورای مرکزی و پیشبرد اهداف عالیه آن مجدانه بکوشید.
    توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

    غلامی پیش از این خبرنگار چند پایگاه خبری در تبریز و فعال رسانه ای استان آذربایجان شرقی میباشد وی روابط عمومی چندین انجمن،سبک،کمیته و هیئت ورزشی رزمی تبریز و استان  را در کارنامه خود دارد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *