×
آخرین اخبار

ناصری: آمادگی مدیریت تیم های ورزشی، در حوزه بانوان و آقایان را دارم.

  • کد نوشته: 161460
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • 176 بازدید
  •   گفت و گو دیدگاه نیوز با داور خوش آتیه اصفهانی   مریم ناصری، داور دهه شصتی اصفهانی با اصالت بختیاری که در سطح سوپرلیگ فوتسال زنان قضاوت می کند در خصوص چالش های داوری می گوید. مریم ناصری، داور فوتبال و فوتسال اصفهانی، در رابطه با شروع کار خود عنوان کرد: در مدت زمانی […]

     

    گفت و گو دیدگاه نیوز با داور خوش آتیه اصفهانی

     

    مریم ناصری، داور دهه شصتی اصفهانی با اصالت بختیاری که در سطح سوپرلیگ فوتسال زنان قضاوت می کند در خصوص چالش های داوری می گوید.

    مریم ناصری، داور فوتبال و فوتسال اصفهانی، در رابطه با شروع کار خود عنوان کرد: در مدت زمانی که بازی می کردم، کار داورها برایم جالب بود و با کمک مربیانم، به سمت داور شدن رفتم.

    مریم ناصری سابقه بازی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی کشور را دارد و در حال حاضر داور سوپر لیگ فوتسال زنان است.

    وی درخصوص حق الزحمه داورها اینگونه گفت: بنده حتی نمی دانم میزان حق الزحمه داوران، برای سوپرلیگ چه مقدار است و هیچ گاه به صورت مرتب و منظم، پولی دریافت نکردم.

    ناصری ادامه داد: از جانب فدراسیون نیز حمایتی صورت نمی پدیرد وبستری برای پیشرفت داوران وجود ندارد.

    داور سرشناس اصفهانی با اشاره به اینکه شغل پر چالشی دارد، اظهار داشت: هرساله در حال انجام تمرینات آمادگی جسمانی برای حضور درمسابقات کشوری هستیم، ضمن اینکه داوران برای مسابقات، با اتوبوس یا ماشین سواری سفر می کنند و خطرات و خستگی این سفرها برای ما مشکل ساز است.

    او خاطرنشان کرد: یک داور خوب باید نظم و جدیت بالایی داشته باشد، دانش داوری و آمادگی جسمانی بالایی داشته باشد، همچنین هرگونه ارتباط با باشگاه های ورزشی حاضر در لیگ برای داوران ممنوع است.

    ناصری در ادامه گفت: بی احترامی بعضی مربیان و باشگاه ها به دلیل کمبود اطلاعات در فهم قوانین بسیار مشکل ساز است، همچنین به دلیل حمایت ناکافی فدراسیون، مسائل مالی مختلفی گریبان گیر داوران شده است.

    مریم ناصری خود را مدیر خوبی می داند و ادعا می کند در مدیریت مهارت بیشتری نسبت به داوری دارد.

    او در این خصوص عنوان کرد: سعی بنده این است که مدرس خوبی برای داورها باشم، اما آمادگی مدیریت تیم های ورزشی، چه در زمینه آقایان و چه در زمینه زنان را دارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل