×
آخرین اخبار

میم‌های پس از مناظره ترامپ – هریس

  • کد نوشته: 201134
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۴
  • 20 بازدید
  • سایت “دیلی بیست” درباره ارتباط نزدیک ملانیا و بارون می نویسد: “پیوند بارون با مادرش و خانواده‌ اش به قدری قوی است که او به زبان اسلوونیایی به شکلی روان صحبت می کند این موضوع ترامپ را آزار می دهد زیرا نمی فهمد بارون به مادرش چه می گوید”. این جوان ۱۸ ساله که دونالد ترامپ مکررا به قد و بالایش نازیده و درباره او صحبت کرده هنوز در پنت هاوس خانوادگی در نیویورک با مادرش زندگی می کند در حالی که دونالد به طور رسمی در فلوریدا اقامت دارد.

    به گزارش دیلی میل، دیلی بیست، در ادامه به اخباری مرتبط با دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ امریکا خواهیم پرداخت: به گزارش فرارو، “ایوانکا ترامپ” ۴۲ ساله دختر “دونالد ترامپ” نامزد جمهروی خواهان در رقابت انتخاباتی ۲۰۲۴ در تصاویری تازه تمرینات ورزشی خود را به نمایش گذاشته است. در تصاویر منتشر شده او در حال انجام تمرین اسکات هالتر از پشت برای تقویت عضلات اش دیده می شود. او در کنار “سندی براکمن” مربی شخصی اش این تمرینات را در باشگاه انجام می دهد. ایوانکا این ویدئو را در صفحه کاربری اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و زیر آن نوشته است: “بله، بزن بریم”!

    ایوانکا پیش تر در مصاحبه ای گفته بود که از دوران نوجوانی اندام باریکی داشته و برای حفظ آن تلاش می کند. او در آن مصاحبه گفته بود روزش را با یک لیوان بزرگ آب به همراه آب لیموترش و سپس یک فنجان بزرگ قهوه آغاز می کند. ایوانکا پیش تر فاش کرده بود که از طریق مراقبه ماورایی به آرامش درونی دست یافته است. ایوانکا گفته بود سالیان طولانی است که مدیتیشن انجام می دهد.

    میم های منتشر شده در فضای مجازی پس از اظهارات عجیب و غریب ترامپ

    به دنبال اظهارات عجیب و غریب “دونالد ترامپ” نامزد جمهوری خواهان در مناظره سه شنبه شب در این باره که مهاجران غیر قانونی در امریکا برای تغذیه حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه ها را می خورند میم هایی از مهمل ترین اظهارات او در فضای مجازی پخش شده اند.

    ناراحتی ترامپ از اسلوونیایی صحبت کردن بارون با ملانیا

    تازه ترین کلیپ ملانیا ترامپ بانوی اول سابق امریکا که در حساب کاربری اش در شبکه اجتماعی “ایکس” (توئیتر سابق) منتشر شده نشان می دهد که خوانندگان کتاب اش ممکن است چه چیزی را در کتاب خاطرات او درباره “بارون” پسرش بخوانند. ملانیا در کلیپ اش با انتشار عکس هایی از خردسالی بارون می گوید: “چالش ‌ها و پاداش ‌های مادر شدن، از شب ‌های بی ‌خوابی گرفته تا نقاط عطف شاد رضایتی بی ‌نظیر به ارمغان می‌ آورد که فقط یک مادر آن را درک می ‌کند. درس ‌هایی که از این تجربیات آموخته‌ ام عمیق است و آن‌ ها مرا به شیوه‌ هایی شکل داده اند که هرگز تصور نمی‌کردم”.

    سایت “دیلی بیست” درباره ارتباط نزدیک ملانیا و بارون می نویسد: “پیوند بارون با مادرش و خانواده‌ اش به قدری قوی است که او به زبان اسلوونیایی به شکلی روان صحبت می کند این موضوع ترامپ را آزار می دهد زیرا نمی فهمد بارون به مادرش چه می گوید”. این جوان ۱۸ ساله که دونالد ترامپ مکررا به قد و بالایش نازیده و درباره او صحبت کرده هنوز در پنت هاوس خانوادگی در نیویورک با مادرش زندگی می کند در حالی که دونالد به طور رسمی در فلوریدا اقامت دارد.

    در وب سایت شخصی ملاینا درباره کتاب اش که در ماه اکتبر چاپ می شود آمده است: “داستانی قدرتمند و الهام ‌بخش از زنی که تعالی شخصی را تعریف کرده، بر ناملایمات غلبه کرده و مسیر خود را حک کرده است”.

    ناشر آن اثر اعلام کرده که کتاب خاطرات زندگی ملانیا حدود ۲۵۶ صفحه است که او در آن درباره “کودکی اسلوونیایی خود، لحظات مهمی که او را به دنیای مد سطح بالا در اروپا و نیویورک سوق داد و ملاقات اش با دونالد ترامپ یک ملاقات تصادفی که برای همیشه مسسیر زندگی اش را تغییر داد” نوشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل