×
آخرین اخبار

گفتگو با هندبالیست بانوان بجنورد
مهسا مجرد: ورود به رشته هندبال بهترین اتفاق زندگی ام بود/ هندبال ایران رشد قابل توجهی داشته است.

  • کد نوشته: 187270
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۹
  • 111 بازدید
  •   مهسا مجرد، دروازه بان هندبال است که ۱۱ سال است به صورت حرفه ای این رشته را دنبال می کند. مهسا مجرد، هندبالیست اهل بجنورد، در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: ابتدا به صورت تفریحی وارد هندبال شدم و سپس به این رشته علاقه پیدا کردم. هندبال علاوه بر تکنیک و آمادگی […]

    مهسا مجرد: ورود به رشته هندبال بهترین اتفاق زندگی ام بود/ هندبال ایران رشد قابل توجهی داشته است.

     

    مهسا مجرد، دروازه بان هندبال است که ۱۱ سال است به صورت حرفه ای این رشته را دنبال می کند.

    مهسا مجرد، هندبالیست اهل بجنورد، در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: ابتدا به صورت تفریحی وارد هندبال شدم و سپس به این رشته علاقه پیدا کردم. هندبال علاوه بر تکنیک و آمادگی بدنی خوب، به روحیه بالا نیز نیاز دارد.

    دروازه بان هندبال کشورمان درخصوص بهترین خاطره ورزشی خود گفت: با اینکه در این رشته مقام های زیادی داشتم و در کنار بهترین های هندبال، در تیم های خوبی بازی کردم؛ بهترین خاطره ورزشی را در کنار مربی پایه ام خانم مرزی در بازی های کشوری داشته ام که با اشک و خنده های بسیاری همراه بوده است.

    او که از سال ۹۶ در لیگ های کشوری بازی کرده، دروازه بان تیم های هندبال نوشهر و رایزکو تهران در لیگ دسته یک بوده است. مجرد همچنین با تیم آتریسا تهران نایب قهرمان لیگ دست یک شده و به لیگ برتر کشور صعود کرده است.

    مهسا مجرد که فصل گذشته دروازه بان تیم نفت و گاز گچساران، در لیگ برتر کشور بود افزود: شرایط تیم گچساران خوب بود و تیم جوانی داشتیم. بنده با وجود مصدومیت جزئی زانو، توانستم در کنار مربی و بازیکنان با تجربه بازی کنم و فصل رو به پایان برسانم.

    وی ادامه داد: ریکاوری خود را پشت سر گذاشتم و امیدوارم بتوانم در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشم.

    دروازه بان هندبال بجنوردی با اشاره به سطح مناسب لیگ هندبال زنان اظهار داشت: در حال حاضرهندبال کشورمان رشد خوبی داشته و سطح لیگ برتر امسال بسیار خوب شده بود، تمام تیم ها آماده و قوی بودند و شرایط برگزاری مسابقات به خوبی انجام می شد.

    مجرد در پایان گفت: با محدودیت هایی که وجود داشت هدف و انگیزه‌ی من برای ادامه این رشته کم نشد و خداروشکر توانستم با حمایت خانواده در بهترین تیم ها، در لیگ های عالی کشور بازی کنم. امیدوارم در آینده با بازی برای تیم ملی کشورم زحمات خانواده ام را جبران کنم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *