×
آخرین اخبار

مناسب سازی محیط اماکن تاریخی و گردشگری با هدف بهره مندی جانبازان و توان یابان

  • کد نوشته: 150269
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹
  • 177 بازدید
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مناسب‌سازی محیط اماکن تاریخی و گردشگری استان با هدف بهره‌مندی جانبازان و توان یابان خبر داد.

    مناسب سازی محیط اماکن تاریخی و گردشگری با هدف بهره مندی جانبازان و توان یابان

    به‌گزارش دیدگاه نیوز  ، به دنبال دیدار احمد حمزه‌زاده با سید محمد میرکاظمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و علی کشفیا، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان، تسهیلات و امکانات لازمه برای جانبازان، ایثارگران و خانواده‌هایشان مورد بررسی قرار گرفت.

    ‌مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: در راستای تکریم و ایجاد تسهیلات مناسب اقدامات لازم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سه حوزه تخصصی این اداره کل برای خانواده‌های شهدا، جانبازاران و ایثارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.
    حمزه‌زاده تأکید کرد: این اداره کل در نظر دارد با همکاری اداره کل امور ایثارگران و بنیاد شهید استان برنامه‌های جدیدی را در حوزه گردشگری برای خانواده شهدا و جانبازان اجرا کند. همچنین مناسب‌سازی فضای اماکن تاریخی و گردشگری برای بهره‌مندی جانبازان و افراد توان یاب از دیگر برنامه‌های مهم این اداره کل است که به طور جد در حال پیگیری است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *