×
آخرین اخبار

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:
ملت ایران برای اقتدار کشور تمام قد پای صندوق های رای می آیند

  • کد نوشته: 63503
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
  • 389 بازدید
  • رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: موفقیت آینده کشور در گرو انتخاب رییس جمهوری جهادی، ولایی، امیدوار و پرتلاش است و ان شاءالله جمعه ۲۸ خرداد با حضور تمام قد ملت ایران پای صندوقهای رای بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهیم کرد.
    ملت ایران برای اقتدار کشور تمام قد پای صندوق های رای می آیند

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  مهدی بازمانده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید عزیز سپهبد سلیمانی در «وبینار نقد و بررسی معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری» گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور حساسیت در انتخابات ۲۸ خرداد بیش از گذشته است چرا که عناصر خارجی و بعضا داخلی سعی بر کمرنگ کردن انتخابات دارند تا به اهداف خود دست یابند.

    وی خواستار حضور پررنگ همه ی اساتید، دانشگاهیان و همکاران جهاددانشگاهی در انتخابات پیش رو شد و آن را زمینه ساز کشوری آباد و توسعه یافته دانست. بازمانده افزود: همه ی ما به سخن مقام معظم رهبری لبیک می گوییم و با حضور پر شور، ولایت مداری خود را بار دیگر به اثبات می رسانیم.

    رییس جهاددانشگاهی استان کرمان افزود: مردم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره در همه ی صحنه ها حاضر بودند و نشان داده اند که به آرمانهای امام و رهبری پای بند هستند و دوستدار نظام و انقلابند.

    بازمانده با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک ضرورت برای ساخت ایرانی قدرتمند است، گفت: دشمنان به همین دلیل درصدد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این منظور از شیوه‌ها و روش های گوناگون استفاده می‌کنند و کرده اند.

    وی خاطرنشان کرد: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی ‌تر به راه عزت‌ بخش خود ادامه می‌دهد و هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی ‌کردن توطئه‌های دشمنان، منجر به تقویت پایه‌های نظام می شود.

    بازمانده گفت: آینده کشور روشن است و با انتخاب فردی جهادی قطعا به نقطه مطلوب آنچه که مد نظر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است، می رسیم و این با حضور گرم مردم در انتخابات محقق می شود.

    حضرت حجه الاسلام موسوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کشور در این وبینار، گفت: ملتی که می خواهد قله هایی را فتح کند و در حال پیشرفت است همیشه دشمنانی دارد و در این شرایط حساس کشور با حضور همه ی آحاد مردم در انتخابات می توانیم نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم.

    وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب، گفت: رییس جمهوری باید انتخاب شود تا گامهای سریعتری در راستای اهداف این بیانیه بردارد و همچنین مردمی بودن را سرلوحه کارهای خود قرار دهد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *