×
آخرین اخبار

معرفی و بررسی سرور اختصاصی آلمان و جزئیات آن

  • کد نوشته: 77903
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۴
  • 919 بازدید
  • سرور اختصاصی آلمان، سروری است که کاملاً به وظایف و عملکرد سازمان شما اختصاص داده می شود و برخلاف یک رایانه شخصی معمولی، این سرور از منابع سخت افزاری درجه یک تشکیل شده است که کارایی و عملکرد را به میزان قابل توجهی بالا می برد.
    معرفی و بررسی سرور اختصاصی آلمان و جزئیات آن

    دیدگاه نیوز / خرید سرور اختصاصی آلمان می تواند برای میزبانی وب، استفاده برای پایگاه داده، میزبانی ایمیل یا میزبانی نمایندگی فروش و سایر موارد، مورد استفاده قرار گیرد و در آن ها خبری از مشکلات امنیت، پیک ترافیک یا  افت سرعت نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درمورد سرور های اختصاصی آلمان به شما بدهیم پس با ما همراه باشید.

    سرور اختصاصی آلمان چیست؟

    سرور اختصاصی آلمان یک سرور واقع در دیتاسنتر آلمان می باشد که منابع سخت افزاری آن به طور  شخصی و کاملا اختصاصی به شما تعلق می گیرد و شما با اجاره یا خرید آن می توانید از هر مکان و در هر زمانی به آن متصل شوید.  این سرور ها با دو سیستم عامل: ویندوز و لینوکس ارائه می شود.

    سرور اختصاصی آلمان آی پی اختصاصی کشور آلمان را در اختیار شما قرار می دهد و بهترین گزینه برای سایت ها یا اپلیکیشن هایی با مخاطبانی در اروپا، سایت هایی که به دلایل محدودیت های اعمال شده به آی پی خارج نیاز دارند، تریدرهایی که در بازارهای بین المللی فعالیت می کنند و نیاز به آی پی خارج دارند، سرورهای بازی و… می باشد.

    تمام منابع سرور اختصاصی آلمان به شما تعلق دارد، به عبارت دیگر این سرور یک فضای شخصی است که به راحتی می توانید آن را برای استفاده خودتان بهینه کرده و تغییرات لازم را انجام دهید.

    ویژگی های اصلی سرور اختصاصی آلمان

    با توجه به قرارگیری سرور اختصاصی آلمان در دیتاسنترهایی پرقدرت و باکیفیت بسیار بالا، آپتایم بالا و پینگ پایین از ویژگی های برجسته این سرور می باشد. کشور آلمان از محبوب‌ترین کشورها به‌عنوان ارائه‌کننده سرور اختصاصی می باشد.

    خرید سرور اختصاصی آلمان

     از ویژگی های سرور اختصاصی آلمان می شود به موارد زیر اشاره کرد:

    • عملکرد بهتر

    سرور اختصاصی آلمان زمان بارگذاری فوق العاده سریعی دارد، همچنین برای سایت های وردپرسی بسیار مناسب است زیرا اگر وردپرس در این سرور ها میزبانی شود، پلاگین های نصب شده ارتباط گیری سریع تری انجام می دهند.

    • امنیت بالا

    خرید سرور اختصاصی آلمان یکی از امن ترین گزینه های میزبانی است  چرا که فضا در آن کاملا اختصاصی است و شما به راحتی می توانید سخت ترین تمهیدات امنیتی را برای سرور خود پیاده کنید.

    راه اندازی سیستم های امنیتی سرور اختصاصی مانند محافظت از سرور در برابر بدافزارها، جلوگیری از نقض رمز عبور، محافظت در برابر آسیب های نرم افزاری، اجتناب از حملات DDoS و… به راحتی روی سرور اختصاصی آلمان قابل انجام هستند.

    • گزینه های سفارشی سازی بیشتر

    امکانات سرور اختصاصی آلمان به شما اجازه می دهد پیکربندی سرور خود را متناسب با نیاز خودتان انجام دهید. این شامل مواردی مانند میزان منابع سخت افزاری، سیستم عامل (OS)،  کنترل پنل، کانفیگ نرم‌افزارهای داخل سرور و… است.

    • هزینه

    همانطور که ممکن است تصور کنید، دسترسی به همه این ویژگی‌ها با هزینه بالایی همراه است. سرورهای اختصاصی بسیار گرانتر از سرویس های میزبانی مشترک هستند. با این حال، اگر سایت شما به اندازه کافی رشد کرده است که از پس هزینه خرید سرور اختصاصی بربیاید، هزینه آن احتمالاً ارزشش را دارد.

    از آن گذشته وقتی شما سرور اختصاصی آلمان را از شرکت های هاستینگ اجاره می کنید، تمام امکانات آن را دریافت خواهید کرد ولی هزینه نگهداری سرور را نخواهید داشت چون بر عهده شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی خواهد بود.

    اجزای سرور اختصاصی آلمان

    سرورهای اختصاصی آلمان متشکل از CPU و RAM در سطح سازمانی هستند که نسبت به سرویس های اشتراکی بسیار قوی تر، قابل اطمینان تر و کمتر مستعد خرابی می باشند.

    قیمت سرور اختصاصی آلمان

    CPU های سرور اختصاصی آلمان

    برخلاف CPU های معمولی در رایانه های شخصی، CPU  در سرور اختصاصی آلمان تحت آزمایش های دقیق تری قرار می گیرد که منجر به تبدیل شدن آن یک جزء قوی و قابل اعتمادتر می شود.CPU های این سرور ویژگی های بیشتری مانند فرکانس های بالاتر (برای پردازش داده های بیشتر) و تصحیح کد خطا (ECC) را پشتیبانی می کنند.

    رم سرور اختصاصی آلمان

    سرورهای اختصاصی از رم ECC استفاده می کنند که قابل اعتمادتر از رم رایانه های شخصی است. رم ECC می‌تواند در صورت بروز خطا، داده‌ها را شناسایی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهد.

    این RAM برای برنامه‌های کاربردی مهم تجاری قابل اعتمادتر و ایمن تر است. همچنین می توانند حافظه بیشتری نسبت به RAM معمولی داشته باشد. از آنجایی که ECC RAM از قطعاتی با کیفیت بالا ساخته شده گران تر از RAM استاندارد است.

    سیستم عامل سرور

    سرور اختصاصی آلمان علاوه بر CPU و RAM به یک سیستم عامل تخصصی نیاز دارد. ده ها سیستم عامل سرور مختلف وجود دارد که می توانید از بین آن ها مناسب ترین را انتخاب کنید، اما اساساً این سیستم عامل ها به دو گزینه خلاصه می شود: سیستم عامل ویندوز و لینوکس.

    در حالی که لینوکس محبوب ترین سیستم عامل سرور باقی مانده است، سیستم عامل های ویندوز سرور در حال افزایش هستند.

    ویژگی های سرور اختصاصی لینوکس آلمان

    • وب سرور لینوکس Apache است.
    • سیستم عامل لینوکس از زبان های برنامه نویسی Perl، PHP، Python و CGI پشتیبانی می کند.
    • اغلب کاربران لینوکس برای کار با آن از برنامه ی cPanel استفاده می کنند اما سرور اختصاصی لینوکس می تواند به کنترل پنل های رایگان دیگری مانند Direct Admin، H-Sphere، Virtualmin، Kloxo و… استفاده کند.
    • سرور اختصاصی لینوکس آلمان از دیتابیس My SQL استفاده می کند.
    • دسترسی سرور اختصاصی لینوکس آلمان از طریق پروتکل SSH است.
    • سرور لینوکس به راحتی می تواند با هر محیطی سازگار شود.
    • سرور اختصاصی لینوکس به دلیل منبع باز بودن امنیت بالایی دارد و می تواند در مقابل حملات DDoS مقاومت کند.
    • سرور اختصاصی لینوکس از ویندوز ارزانتر است.

    ویژگی های سرور اختصاصی ویندوز آلمان

    • وب سرور ویندوز IIS است.
    • راه اندازی و پیکربندی ویندوز برای همه حتی کاربران کم تجربه با سواد برنامه نویسی کم هم راحت است.
    • کنترل پنل های Plesk، Helm، Websitepanel و Hosting Controller اغلب در سرور ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد.
    • سرور اختصاصی ویندوز از زبان های برنامه نویسیASP و NET پشتیبانی می کند.
    • دیتابیس SQL Server مورد استفاده در سرور اختصاصی ویندوز است.
    • دسترسی در سرور اختصاصی ویندوز آلمان از طریق پروتکل RDC است.

    جمع بندی

    سرور اختصاصی آلمان در دیتاسنتر آلمان میزبانی شده و به همراه آی پی اختصاصی و ثابت آلمان ارائه می شود، برای وب سایت های پرمصرف مانند فروشگاه‌های تجارت الکترونیک یا سرورهای بازی، سرور اختصاصی آلمان یکی از گزینه های محبوب است.

    سرور اختصاصی آلمان توان عملیاتی بالایی دارد و سرعت و کیفیت بالایی را تضمین می کند. سازمان‌ها می‌توانند با یک سرور اختصاصی به بالاترین سرعت ممکن دست یابند، زیرا در آن قدرت سخت افزاری  به اشتراک گذاشته نمی شود و از حداکثر ظرفیت منابع سرور ها استفاده می شود.  

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *