×
آخرین اخبار

مسئولان دانشگاه‌ها معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) را به زبان روز بازتاب دهند

  • کد نوشته: 130108
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۷
  • 121 بازدید
  • رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به حضور فعال دانشجویان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، گفت: مسئولان دانشگاه‌ها باید روی قرآن کریم و معارف اهل‌ بیت(ع) بیشتر کار کنند و معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) را به زبان روز تجلی و بازتاب دهند.

    مسئولان دانشگاه‌ها معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) را به زبان روز بازتاب دهند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است، با اشاره به شرکت ۸ هزار دانشجو از ۱۱۰ دانشگاه و مراکز آموزش عالی در مسابقات قرآن، عترت و معارف اهل‌ بیت(ع)، گفت: این حضور بیانگر این است که جوانان ما تشنه معارف قرآنی و اهل‌ بیت(ع) هستند.

    وی رقابت دانشجویان در این جشنواره قرآنی را یک رقابت معنوی دانست و افزود: مسئولان دانشگاه‌ها باید روی قرآن کریم و معارف اهل‌ بیت(ع) بیشتر کار کنند و معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) را به زبان روز تجلی و بازتاب دهند.

    رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌‎های قرآن می‌تواند به تقویت مؤلفه‌های فرهنگی کمک کند، اضافه کرد: دانشگاه لرستان امروز این افتخار را پیدا کرده است که میزبان سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور باشد.

    وی افزود: این جشنواره سراسری قرآن و عترت در چهار روز برگزار خواهد شد که امیدوارم دانشگاه لرستان میزبان خوبی برای دانشگاه‌های کشور باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *