×
آخرین اخبار

با مشارکت و پشتیبانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان؛
مراسم روز جهانی کار و تجلیل از مقام کارگر در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 187341
  • ۱۴۰۳-۰۲-۱۲
  • 212 بازدید
  • مراسم گرامی داشت روزجهانی کار و تجلیل از مقام کارگر با مشارکت و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

    مراسم روز جهانی کار و تجلیل از مقام کارگر در مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، این مراسم صبح امروز و با حضور فرماندار- امام جمعه موقت – فرمانده سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان – فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان – مدیران دوایر دولتی و کارگران بخش های مختلف دولتی و خصوصی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی نفت برگزار شد.

    امام جمعه موقت مسجدسلیمان طی سخنانی با گرامی داشت این روز گفت: روز کارگر، روز ارج نهادن به مقام عزیزانی است که بخش عمده ای از رفاهیات جامعه مدیون تلاش ها و زحمات آنها است.

    حجت الاسلام والمسلمین بهزاد داودی افزود: نیمی از جمعیت کشور از کارگران و اعضای خانواده آنها تشکیل شده که این فراوانی جمعیت نشان دهنده اهمیت این قشر زحمت کش و لزوم توجه بیش از پیش مسئولان به حل مشکلات آنها می باشد.

    وی با اشاره به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مشکلات کارگران، خطاب به مدیران و مسئولان بخش دولتی و خصوصی گفت: تأمین امنیت شغلی و خدمتی،کاهش فاصله طبقاتی و حذف تبعیض های اداری از جمله دغدغه های اصلی امروز کارگران عزیز است که می بایست از سوی شما تصمیم گیرندگان و کارفرمایان به خوبی رصد و راه های رفع این دغدغه ها که موجب افزایش راندمان کاری و جهش تولید و زمینه برقراری و تحقق شعار امسال می شود، شناسایی و اجرایی گردد.

    فرمانده سازمان بسیج کارگری سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز طی سخنانی با اشاره به ۱۴۰۰۰ شهید کشوری و ۱۱۰۰ شهید خوزستان در زمینه کار و تولید، نقش کارگر را در تحولات اجتماعی قبل،حین و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار پررنگ و اثربخش توصیف کرد و گفت: کارگران پیش از انقلاب در کنار امام به مبارزه با رژیم ستمشاهی پهلوی پرداختند و در اوج مبارزات با اعتصابات گسترده موجب شدند تا رژیم فاسد پهلوی زودتر به پایان حیات سیاسی اش برسد.

    سرهنگ سید ابراهیم احمدی فر همچنین به نقش کارگران در دفاع مقدس و رویدادهای پس از آن پرداخت و گفت: این قشر زحمت کش از ابتدا پای در رکاب ولایت بوده و شهیدان گرانقدری از این قشر چه در دوران دفاع مقدس و چه در قضایای دفاع از حرم تقدیم انقلاب شدند.

    در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران بسیجی و نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله: آقایان حسین اکبری (اداره حراست)، مسعود آذرباد (اداره ترابری)، رضا موری زاده (اداره نگهداری و تعمیرات)، کیامرث عالی پور (پایگاه مقاومت بسیج مرکزی)، شهرام ماندنی زاده (اداره خدمات مهندسی)، رضا حفیظ کهیش (امور ورزش)، حمید کی منش (اداره خدمات اداری اجتماعی)، سجاد کریمی (اداره حراست) و بیلر ابولپور (بهداشت و درمان صنعت نفت) جمعی پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *