×
آخرین اخبار

مراسم تقدیر از رابطین بهداشت ، سفیران سلامت و فعالان عرصه پبشگیری از آسیب های اجتماعی در هندیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 15778
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۷
  • 950 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان؛ مراسم تقدیر از رابطین بهداشت ، سفیران سلامت و فعالان در عرصه پبشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور عباسی مدیر آموزش و پرورش ، حسین نژادیان معاون پرورشی و دکتر صفایی رییس شبکه بهداشت شهرستان هندیجان در محل سالن همایش های آموزش و پرورش برگزار شد. در […]

    مراسم تقدیر از رابطین بهداشت ، سفیران سلامت و فعالان عرصه پبشگیری از آسیب های اجتماعی در هندیجان برگزار شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان؛ مراسم تقدیر از رابطین بهداشت ، سفیران سلامت و فعالان در عرصه پبشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور عباسی مدیر آموزش و پرورش ، حسین نژادیان معاون پرورشی و دکتر صفایی رییس شبکه بهداشت شهرستان هندیجان در محل سالن همایش های آموزش و پرورش برگزار شد.

    در این مراسم ابتدا عباسی مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از سفیران سلامت اظهار کرد :  حدود ۷۰۰۰ دانش آموز در شهرستان هندیجان وجود دارد که ۱۶ درصد آنها سفیر سلامت هستند و انها مسئولیت مهمی در مدارس به عهده دارند و انشاالله با آموزش های خاصی که به انها داده می شود بتوانند سفیران خوبی در مدارس باشند.

    وی  در ادامه از در ضمن در بحث آسیب های اجتماعی کلاسهای مختلفی برای خانواده ها و‌ دانش آموزان بعنوان توانمندسازی در طول سال توسط مشاوران برگزار شد که جای تقدیر دارد.

    عباسی ادامه داد : برنامه های مختلفی در مدارس اجرا گردید از قبیل معاینات پزشکی ، وارنیش ، پدیکلوزیس ، بازدید بوفه ها ، کارگاههای رابطین بهداشت ، صبحانه سالم ، توزیع قرص آهن و ویتامین D و برنامه های مختلف دیگر که از سفیران محترم مدارس به خاطر کمک های آنها کمال تشکر را داریم .

    در ادامه این مراسم دکتر صفایی مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت در مدارس مقوله بسیار مهمی است گفت:  امروزه در بحث سلامت فقط در درمان خلاصه نمی شود و باید به پیشگیری هم اهمیت داده شود که به طور قطع شما سفیران سلامت در این راه نقش مهمی را ایفا خواهید نمود. وی  عنوان داشت : ارتباط مستمر آموزش و پرورش با شبکه بهداشت این امر محقق خواهد شد .

    در این مراسم برنامه های متنوعی مانند سرود ، نمایش ، اجرای دکلمه توسط دانش آموزان اجرا گردید.

    در پایان نیز از رابطین شبکه بهداشت ، همکاران فرهنگی رابط و دانش آموزان مامور سفیر سلامت تقدیر و تشکر گردید.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *