×
آخرین اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان تکذیب کرد: مرگ فرد کرونایی در بیمارستان شهدای هندیجان صحت ندارد

  • کد نوشته: 21785
  • ۱۳۹۹-۰۱-۰۵
  • 688 بازدید
  •  دکتر رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیدگاه نیوز در هندیجان اظهار کرد: باتوجه به شایعه درهندیجان درخصوص مرگ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان تکذیب میگردد . وی افزود: لذا از شهروندان هندیجانی درخواست داریم اخبار صحیح را از خبرگزاری های رسمی و همچنین روابط […]

    مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان تکذیب کرد: مرگ فرد کرونایی در بیمارستان شهدای هندیجان صحت ندارد

     دکتر رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیدگاه نیوز در هندیجان اظهار کرد: باتوجه به شایعه درهندیجان درخصوص مرگ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان تکذیب میگردد . وی افزود: لذا از شهروندان هندیجانی درخواست داریم اخبار صحیح را از خبرگزاری های رسمی و همچنین روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان، کشور و استان خوزستان دنبال کنند.

    رئیسی در پایان از شهروندان خواست که از مهمان فامیل و آشنایان به شهرستان در این موقعیت جدا خوداری نمایند که فرد یا افرادی به این بیماری مبتلا نشوند و همکاری خود را با نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مقاومت و هلال احمر بسیج مستقر در ورودهای شهرستان هندیجان جهت تست کرونا همکاری لازم را بعمل آورند تا شاهد این نوع بیماری در شهرستان هندیجان نباشیم.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *