×
آخرین اخبار

مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان: زنگ خطر و افزایش موارد ابتلا و بستری در هندیجان / نگران هستیم

  • کد نوشته: 63246
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
  • 426 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این باره گفت: وضعیت بیماری کرونا در هندیجان بسیار نگران کننده شده که در چند روز گذشته و خصوصا امروز تعداد موارد سرپایی و بخصوص بستری بیماران به شدت افزایش پیدا کرده است. وی افزود: نگران کننده تر […]

    مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان: زنگ خطر و افزایش موارد ابتلا و بستری در هندیجان / نگران هستیم

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این باره گفت: وضعیت بیماری کرونا در هندیجان بسیار نگران کننده شده که در چند روز گذشته و خصوصا امروز تعداد موارد سرپایی و بخصوص بستری بیماران به شدت افزایش پیدا کرده است.
    وی افزود: نگران کننده تر اینکه موارد بدحال و بستری در قشر جوانان بیشتر شده و این زنگ خطری برای همه افراددر شهرستان است.
    مدیر شبکه و بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: مردم و خصوصا جوانان باید متوجه باشند که کرونا تمام نشده و تنها در صورتی میتوان بر کرونا غلبه کرد که همه افراد جامعه در کنار هم تمامی دستورالعملها و اقدامات لازم را بدرستی اجرا کنیم.
    دکتر رئیسی درپایان گفت: به علت وجود تجمعات خانوادگی و تجمعات شبانه جوانان در پارکها، هندیجان همیشه در خطر افزایش مواد ابتلا به کرونا قرار دارد. تنها راه جلوگیری از بروز و ازدیاد موارد کرونا در هندیجان فقط در دست خود مردم میباشد؛ با عدم حضور در تجمعات خصوصا تجمعات خانوادگی و تجمعات شبانه جوانان، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک راجدی بگیریم تاشاهد افزایش درشهرستان نباشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *