×
آخرین اخبار

محمود فکری : هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است / سهمیه صعود ۲ تیم به لیگ برتر عادلانه است

  • کد نوشته: 6894
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۸
  • 1400 بازدید
  • سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت:۸ تیم شانس صعود به لیگ برتر کشور را دارند و هر تیمی که بتواند تا آخر بازی ها بجنگد و امتیازات لازم را کسب کند قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

    محمود فکری : هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است / سهمیه صعود ۲ تیم به لیگ برتر عادلانه است

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ محمود فکری گفت: خدارو شکر شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بسیار خوب و رو به رشد است، بازیکنان ما از هماهنگی و اتحاد خاصی برخوردار هستند و هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است ، البته در تیم مشکلاتی وجود دارد که امید دارم با درایت این مشکلات قابل حل باشد و روند رو به رشد تیم ما ادامه خواهد داشت.

     

    وی در ادامه اظهار داشت: بازی فردا مقابل شاگردان دست نشان بسیار سخت و حساس خواهد بود، ما برای این بازی بسیار آماده هستیم و با نقاط ضعف و قوت تیم ملوان آشنا هستیم و قصد داریم این بازی خانگی را با برد پشت سر بگذاریم تا همچنان صدر نشین باقی بمانیم.

     

    سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: ۸ تیم شانس صعود به لیگ برتر کشور را دارند و هر تیمی که بتواند تا آخر بازی ها بجنگد و امتیازات لازم را کسب کند قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد و در بین این تیم ها نفت مسجد سلیمان از شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

     

    فکری در خصوص سهمیه صعود ۲ تیم به لیگ برتر عنوان کرد: مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گیرنده این موضوع هستند، اما به هرحال صعود ۲ تیم از لیگ یک به لیگ برتر مناسب و عادلانه است چرا بعضی از تیم ها شرایط سخت افزاری و حرفه ای لازم را برای حضور در لیگ برتر را ندارند.

     

    وی در پایان در خصوص سرمربی استقلال افزود: از شفر شناختی ندارم و نمی توانم درباره او نظر بدهم ، امیدوارم در استقلال موفق شود و نظم خوب و خاص را در تیم حاکم کند تا به نتیجه برسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *